Alleen Canonshooters mogen er straks nog staan.Uitgegeven: 24 oktober 2005 09:08
SCHIPHOL - Schiphol wil de wildgroei aan vliegtuigspotters rondom de luchthaven aanpakken.
- jacco
ModeratorCOLON Global Moderators

Alleen Canonshooters mogen er straks nog staan.Uitgegeven: 24 oktober 2005 09:08
SCHIPHOL - Schiphol wil de wildgroei aan vliegtuigspotters rondom de luchthaven aanpakken.


Nee joh...kun je niet maken.....Mathijs schreefCOLONZullen we er een keer met alle leden van eosdigitaal heen gaan

Belachelijk dat alleen forum-fotografen dan mogen. Ik vind ook dat je dan spottersverenigingen moet uitnodigen, daar zitten ook zeker fotografen tussenfransvis schreefCOLONNee joh...kun je niet maken.....Mathijs schreefCOLONZullen we er een keer met alle leden van eosdigitaal heen gaan![]()
Laten we dan met de hele EOS club en DPZ club samen gaan....![]()


http://www.plane-spotter.com/Airports/N ... de_AMS.pdfKleintje Pils schreefCOLONIk zou niet eens weten waar die spotplekken zijn bij schiphol

De B1's en B52's vliegen af en aan tegenwoordig.Kleintje Pils schreefCOLONDas handig, mocht er nog een keer militaire kist komen op schiphol
