Iedeeën voor flitsen,
Ik heb een ext. flitser. Leuk om mee te flitsen, vooral als je een groot of ver opject wil flitsen merk je toch als je zonder zou moeten wat tekort hebt aan je interne flitser
Maar wat ik erg moeilijk vind is het afstellen van de flitser en de camera.
Ik merk als ik in een kamer ben ( BV mensen fotograveren in een huiskamer ) dat je dan beter de flits iets op +-65 graden kan zetten zodat je meer ware kleuren kan krijgen.En dat je niet van die verschrikte ogen omkijken...
Het wisselen van lichte ruimte naar donkere ruimte.. lasig
Heeft iemand een tip voor hal automatiche flitser met de EOS 300d camera?!
Of waar ik misschien op kan letten







