De volgende foto's zijn ter voorbeeld van de opstelling en hoeven dus niet inhoudelijk te worden beoordeeld


Op de eerste foto is de opstelling zichtbaar die bij de tweede foto gebruikt is. Er is op de tweede foto te zien dat ik de achtergrond nog een keer mag gaan strijken. Ook is er een schaduwplek te zien, weet alleen niet of dit storend gaat worden.
Ik hoor graag tips over een verbetering van de opstelling. Ik heb al geprobeerd de softbox aan de linkerkant te plaatsen, dit gaf niet het gewenste effect.
Alles wat ter verbetering bijdraagt wordt zeer gewaardeerd!




