Concert foto's vrijdag 17sept Eindhoven

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Bartje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 677
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2004 00:49
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Vrijdag was er iets van 60jaar geleden dat eindhoven werd bevrijd. Er speelde enkele groepen zoals Let's Quit en Intwine hier heb ik wat foto's geschoten. :lol:

Let's Quit en Intwine
Klaas
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3420
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2004 13:36
WoonplaatsCOLON Nunspeet
CONTACTCOLON

Mooi gedaan hoor.
Groetjes, Klaas Lingbeek- van Kranen
[size=75] [url]http://www.digitalrebel.nl[/url] - [url=http://www.digitalrebel.nl/equipment.html]Equipment(klik meer info)[/url] - [url=http://www.istockphoto.com/lingbeek]IStockPhoto Portfolio[/url] [/size]
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Goeie foto's, kan je wat techs met ons delen? Lens, Fstops, tijden, iso etc. Leren we allemaal van.

Als regelmatig concertfotograaf kan ik alleen niets met die laatste shot. Probeer gitaristen altijd met hun hele apparaat te schieten, zon gecastreerde gitaar is niet mooi. De rest is prima.

Kro
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
widida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2004 22:30
WoonplaatsCOLON Rijssen
CONTACTCOLON

mooi gelukt die foto's !!

je stond zeker vooraan!! :lol:
Rebel+kitlens en een Tamron 70-300 LD makro 1:2 en 50mm f1.8 voor reversed !!..Sunpak powerzoom 40x motto "1 foto zegt meer dan 1000 woorden" www.widida.nl
Bartje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 677
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2004 00:49
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Dankje :D

Ja ook!
maar met 300mm kom je aardig ver :P
Bartje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 677
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2004 00:49
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Kropot schreefCOLONGoeie foto's, kan je wat techs met ons delen? Lens, Fstops, tijden, iso etc. Leren we allemaal van.

Als regelmatig concertfotograaf kan ik alleen niets met die laatste shot. Probeer gitaristen altijd met hun hele apparaat te schieten, zon gecastreerde gitaar is niet mooi. De rest is prima.

Kro
Nou ik heb geloof ik jouw advies genomen om zo groot mogelijk diafragma te gebruiken. Verder is alles op 800ISO geschoten (ik geloof die van let's quit zelfs op 400)
sluitertijden... tussen 1/20 en 1/60
Lens: de Canon EF 75-300mm geen USM :P

Ja sorry ik weet het niet per foto en heb geen zin om dat allemaal te gaan opzoeken :P

En bij die laatste foto stoort het me eigenlijk niet zo. Ik snap wat je bedoelt en ik let er normaal serieus op! Maar is niet altijd mogelijk.
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Ik weet ut ;) Tis gewoon voor gitaristen zelf vaak de grootste gruwel. Wij zijn namelijk nogal eh "happy" en gebrand op ons gitaar. Dan wil je eigenlijk het hele ding zien met alles. Zo kan een andere gitarist zien wat voorn gitaar je hebt en dat vind je he fijn ofzo ;)

Je kan vaak ook niet om die brij aan mic stands heen. En boxen op rare plekken, die miet mooi zijn.

Heb net weer een serie af. Nijmeegs bandje Fedchenka.
Staat op mijn archief page, onderaan ergens op mijn iste.

Happy shooting
Kro
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar