Dorpsfeest Modeshow/Playbackshow/Breakdance

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Vanilla
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 167
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2005 21:45
WoonplaatsCOLON Steenwijkerwold

Ik ben benoemd tot pers fotograaf hier op het dorpsfeest om foto's voor de site te maken. Krijg er niks voor, maar voor mij een goeie oefening. Ik had nog nooit mensen op deze manier gefotografeerd of het was met dieren of het was een snapshotje tussendoor.

Ik ben tot nu toe niet ontevreden voor een eerste keer, maar er zijn vast nog veel dingen die ik kan verbeteren.
Helaas kan ik de exif er niet bij zetten ivm mijn pc is gecrashed en alles hier niet zo hanidg werkt.
Meeste zijn dacht ik op iso 800/1600 geschoten met sluiterstijd rond de 200 is verschillend.

(Sorry, voor de hoeveelheid kinderochtend en andere dagen volgen nog wel :P)

1. Eerst een meisje van dansgroepje dat het geheel opende.
Afbeelding

Modeshow

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

Breakdance

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

Playbackshow

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15.
Afbeelding

16.
Afbeelding

17.
Afbeelding
Canon EOS 40D - EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 - EF 70-200/4.0 L USM - Canon EF 50/1.8 II
Gebruikers-avatar
c0okie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 10:07
WoonplaatsCOLON Spijkenisse

hoi, ik kijk nu op mijn pda dus alles is wel een beetje klein :lol:
maar zover ik het kan zien valt het ondanks de hoge iso waardes met ruis wel mee.
De composities vind ik eigenlijk wel heel mooi gekozen.. bij veel foto's ook de voeten er op dat wordt nog wel eens vergeten.

Zeker geen verkeerde foto's helemaal voor de eerste keer zijn ze super.
Schilderen doe je niet met verf, maar met licht.
RiniB
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1295
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2004 08:46
WoonplaatsCOLON Arnhem

Leuke serie, hoor! Helemaal niet slecht voor een eerste keer, zou ik zo zeggen!

Het tweede deel van je serie (vanaf de playbackshow) is in mijn ogen wel stukken beter dan het eerste. Daar vind ik de achtergrond toch wel wat nadrukkelijk aanwezig.
Het licht tijdens de show heb je wel mooi te pakken, lekker sfeervolle platen zo.

Nummer 16 is de mooiste, alleen zou ik de arm links er even vanaf snijden (of wegshoppen...)
Misschien dat je een eventuele volgende keer kan zorgen voor een plekkie waarbij je geen last hebt van mensen die voor je staan en dan aan de onderkant van je foto`s staan?

Heb je de foto`s met je 70-200 F4 gemaakt? Lijkt me wel....wat een heerlijke lens he? :wink:

Succes ermee!

Reinier
Rugzak vol met apparatuur.....
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Ik vind het een hardstikke leuke serie, vooral het tweede gedeelte. Echt heel goeie kleuren en goeie momenten geklikt. Mooie kleuren ook.
Wat me eigenlijk het meest opviel was dat je nogal op dezelfde plek bent blijven staan, het meest nog bij het modeshow gedeelte. Zo oogt de serie wel wat statisch. (overigens zullen een aantal sponsors er geen bezwaar tegen gehad hebben :wink: ) Je composities zijn ook wat centraal, probeer eens wat te spelen daarmee. Het is even lopen door de mensenmassa, maar door af en toe een ander standpunt te kiezen maak je er een veel afwisselender en daardoor boeiender verslag van.
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
PeetPlafond

t/m 9 mwah.. kan wel voor een foto in het plaatselijke blaadje, maar daarna zijn ze echt prachtig... mooi licht, mooie kleuren en iso 800/1600???? Niet te zien !!! Prima!!
fotoborst
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 433
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2005 00:07

MartinPhili schreefCOLONWat me eigenlijk het meest opviel was dat je nogal op dezelfde plek bent blijven staan, het meest nog bij het modeshow gedeelte. Zo oogt de serie wel wat statisch.
Dat was mijn eerste indruk, tweede indruk was dat de foto's allemaal wel ontzettend netjes en verzorgd zijn. De tweede helft heeft mijn voorkeur door het mooie licht.

De volgende keer ook close-up's maken, ze trekken allemaal van de grappige gezichten...... 8)
Thoon_Loque
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2006 20:54
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Whoow foto 13 en 16 zijn (wat mij betreft) té gek. Ook zie ik geen ruis.

Vooral foto 16 vertelt iets


Qua kleding vind ik dhr op foto 5 het hipst :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar