Dorpsfeest Modeshow/Playbackshow/Breakdance

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Vanilla
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 167
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2005 21:45
WoonplaatsCOLON Steenwijkerwold

Ik ben benoemd tot pers fotograaf hier op het dorpsfeest om foto's voor de site te maken. Krijg er niks voor, maar voor mij een goeie oefening. Ik had nog nooit mensen op deze manier gefotografeerd of het was met dieren of het was een snapshotje tussendoor.

Ik ben tot nu toe niet ontevreden voor een eerste keer, maar er zijn vast nog veel dingen die ik kan verbeteren.
Helaas kan ik de exif er niet bij zetten ivm mijn pc is gecrashed en alles hier niet zo hanidg werkt.
Meeste zijn dacht ik op iso 800/1600 geschoten met sluiterstijd rond de 200 is verschillend.

(Sorry, voor de hoeveelheid kinderochtend en andere dagen volgen nog wel :P)

1. Eerst een meisje van dansgroepje dat het geheel opende.
Afbeelding

Modeshow

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

Breakdance

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

Playbackshow

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15.
Afbeelding

16.
Afbeelding

17.
Afbeelding
Canon EOS 40D - EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 - EF 70-200/4.0 L USM - Canon EF 50/1.8 II
Gebruikers-avatar
c0okie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 10:07
WoonplaatsCOLON Spijkenisse

hoi, ik kijk nu op mijn pda dus alles is wel een beetje klein :lol:
maar zover ik het kan zien valt het ondanks de hoge iso waardes met ruis wel mee.
De composities vind ik eigenlijk wel heel mooi gekozen.. bij veel foto's ook de voeten er op dat wordt nog wel eens vergeten.

Zeker geen verkeerde foto's helemaal voor de eerste keer zijn ze super.