gewoon in de tuin

Voor alle macro en close-up foto's van bloemen, dieren en natuur

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

Soms verveel je jezelf loop je de tuin in
kom je altijd wel wat tegen
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=44885[/img]
Fotograferen is kijken niet klikken.
Gebruikers-avatar
RenateG
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3032
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2005 00:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad
CONTACTCOLON

gaaf zeg, mooie scherptediepte en heerlijk scherp
mooie kleuren
[color=green][b]groetjes Renate[/b]
[size=67][i]*Canon 30D - EFS 18-55mm - EF 24-105/4,0 L IS USM - EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM - EF 50/1.8 ll -Speedlite 580EX - Falcon Eyes 6102 statief - Elinchrom D-Lite Flitsset* [/i][/color][/size]
Gebruikers-avatar
JoCa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2446
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2005 09:07

Vind m ook heel mooi,qua kleur&Scherpte,alleen is t best jammer van die paarse bloem rechts op voorgrond,maar dat is een persoonlijke mening :wink:
Kijk n's op m'n website... http://www.casperina.nl/
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

JoCa schreefCOLONVind m ook heel mooi,qua kleur&Scherpte,alleen is t best jammer van die paarse bloem rechts op voorgrond,maar dat is een persoonlijke mening :wink:
Het probleem met insecten, je kunt ze niet laten poseren al doen
sommigen wel hun best, zoals deze.
Hij (of zij) zat op een bosje lavedel, elke keer als je enigsins dichtbij kwam draaide hij uit het zicht van de camera.
Fotograferen is kijken niet klikken.
sagoteb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 218
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2004 23:15

Closeshooter schreefCOLONHet probleem met insecten, je kunt ze niet laten poseren al doen sommigen wel hun best, zoals deze. Hij (of zij) zat op een bosje lavedel, elke keer als je enigsins dichtbij kwam draaide hij uit het zicht van de camera.
Het "Prombleem" ligt niet aan de insecten, mischien beweeg je te snel! Veel insecten zien "Beweging" tien maal sneller als wij (De mens). Maar daarintegen "Langzame" bewegingen zien ze niet, of nauwelijks. Ik heb zelden of nooit dat een insect voor mij vlucht. (Kan ook niet als je ze op je vinger laat landen.) :-) Dus traag bewegen, en geen abrupte bewegingen!
M.vr.gr.S.
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

sagoteb schreefCOLON
Closeshooter schreefCOLONHet probleem met insecten, je kunt ze niet laten poseren al doen sommigen wel hun best, zoals deze. Hij (of zij) zat op een bosje lavedel, elke keer als je enigsins dichtbij kwam draaide hij uit het zicht van de camera.
Het "Prombleem" ligt niet aan de insecten, mischien beweeg je te snel! Veel insecten zien "Beweging" tien maal sneller als wij (De mens). Maar daarintegen "Langzame" bewegingen zien ze niet, of nauwelijks. Ik heb zelden of nooit dat een insect voor mij vlucht. (Kan ook niet als je ze op je vinger laat landen.) :-) Dus traag bewegen, en geen abrupte bewegingen!
M.vr.gr.S.
Probleem van mij is ben nog maar een 5 tal dagen actief bezig met macro, dus als ik een insect zie raak ik in paniek en wil binnen 5 seconden 10 foto's maken.
Maar in ieder geval bedankt voor de tip.
Fotograferen is kijken niet klikken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar