poging met foto's

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rudolfje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2006 19:20
WoonplaatsCOLON Roswell, Georgia

Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

tis wel een allergaartje zo, ga voor de laatste, maar ja ben een zeiler.
grt,bouk.
PeetPlafond

De laatste 2 foto's hmmm de auto.. interessant , maar verder zie ik er niets aan. De havenfoto .. wel leuk, maar omdat we niet kunnen zien wat voor evenement het is blijft het gewoon een druk bezocht evenement en niets meer.

De eerste foto vind ik TOP! Lekker hoe dat ventje ongestoord opgaat in wat hij dan ook aan het doen is, ook het standpunt .. het doorkijkje in het gras .. draagt bij aan de sfeer op deze foto.. Technisch niet helemaal ok... kan in de nabewerking zitten (zweempje (groen) en ietwat meer scherpte zouden de foto goed doen.)
Gebruikers-avatar
hippo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 569
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2006 16:22
CONTACTCOLON

Ligt het nu aan mij of aan mijn leesbril maar staan de meeste gebouwen op die laatste foto nu veelal scheef of zit um dat in de lens en de instelling van het toestel. Ben een beginneling dus vandaar deze vraag :roll: of begrijp ik iets niet :?

Henk
Canon 40D/BG-E2 - Canon 50 mm F1.8 II - Canon EF 24-105 mm F4L IS USM - Canon 430 EX - Panasonic Lumix TZ 10
PeetPlafond

Dat is de vertekening van een groothoek.
Gebruikers-avatar
hippo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 569
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2006 16:22
CONTACTCOLON

Dank u!

Henk :oops:
Canon 40D/BG-E2 - Canon 50 mm F1.8 II - Canon EF 24-105 mm F4L IS USM - Canon 430 EX - Panasonic Lumix TZ 10
Gebruikers-avatar
hippo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 569
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2006 16:22
CONTACTCOLON

Dank u!

Henk :oops:
Canon 40D/BG-E2 - Canon 50 mm F1.8 II - Canon EF 24-105 mm F4L IS USM - Canon 430 EX - Panasonic Lumix TZ 10
Gebruikers-avatar
fluppie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 797
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2005 11:35

PeetPlafond schreefCOLONDe laatste 2 foto's hmmm de auto.. interessant , maar verder zie ik er niets aan. De havenfoto .. wel leuk, maar omdat we niet kunnen zien wat voor evenement het is blijft het gewoon een druk bezocht evenement en niets meer.

De eerste foto vind ik TOP! Lekker hoe dat ventje ongestoord opgaat in wat hij dan ook aan het doen is, ook het standpunt .. het doorkijkje in het gras .. draagt bij aan de sfeer op deze foto.. Technisch niet helemaal ok... kan in de nabewerking zitten (zweempje (groen) en ietwat meer scherpte zouden de foto goed doen.)
PP dat is geen zweempje groen dat is een heel groen grasland :wink:
Canon 1D en een zwart ding met de naam 1D markII en nog een heleboel meer
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar