Levi van Duuren

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
jwkempeneers
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1458
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2006 15:29
WoonplaatsCOLON Sint-Annaland
CONTACTCOLON

Gisteravond nog wat foto's geschoten van mijn neefje Levi. Een gedeelte is gemaakt met mijn kitlens van Canon (18-55mm) en een ander gedeelte met mijn Sigma 70-300mm. Hoe komen deze foto's over?


1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding
[size=75]Canon EOS 50D + BG-E2N | Canon EOS 40D + BG-E2N | Canon EF 24-105mm f/4 [color=red]L[/color] IS USM | EF 70-200mm f/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon Speedlite 580EX

www.kempeneersfotografie.nl / www.kempeneersmultimedia.nl [/size]
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

leuke reeks, maar je had beter de instelling(exif) van de eerste twee aan kunnen houden.
grt,bouk.
Gebruikers-avatar
RenateG
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3032
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2005 00:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad
CONTACTCOLON

helaas weinig scherpte en het moment van klikken en de compositie's zijn het net niet, de kleuren zijn ook te flets i.m.o.

kinderen fotograferen is ontzettend moeilijk, ik weet er alles van, maar gewoon lekker dooroefenen want al doende leert men

probeer een vlg keer hem te laten spelen met een auto bijv. meestal gaan ze daar wel even rustig voor zitten, dat geeft jou de tijd hem scherp vast te leggen en om wat meer aandacht en tijd te geven aan de compositie

probeer in de richting waarop de kleine kijkt, altijd ruimte te houden zodat je leukere compositie's krijgt, je onderwerp niet in het midden plaatsen

veel succes en hopelijk heb je wat aan mijn tips
[color=green][b]groetjes Renate[/b]
[size=67][i]*Canon 30D - EFS 18-55mm - EF 24-105/4,0 L IS USM - EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM - EF 50/1.8 ll -Speedlite 580EX - Falcon Eyes 6102 statief - Elinchrom D-Lite Flitsset* [/i][/color][/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar