welke Barcode opsturen voor de voucher Actie??

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Dillweed
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2006 21:33
WoonplaatsCOLON Stadskanaal

Ik heb van de week een 70-300 usm is lens gehaald, en ik had een voucher boekje nu wil ik alles opsturen, maar er moet ook een originele barcode bij.

Maaaarrrrrr welke barcode er staan drie op de doos, nu heb ik gister met Canon gebeld en die mijnheer zij volgens mij de onderste maar ja volgens mij is niet helemaal zeker dus mijn vraag is wie van jullie weet welke streepjescode van de doos moet ik mee opsturen??

De bovenste is de lenscode

De middelste is een ean/jan code

of de onderste de UPC code????

wie helpt mij uit de brand!!!!

Dirk
Laatst gewijzigd door 1 op Dillweed, in totaal 20 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Ik stond voor het zelfde dilemma (cash-back voor de EF-S 60) en heb ze toen maar alle drie uitgesneden en opgestuurd; moeten ze maar duidelijker zijn :D

Jan
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Dillweed
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2006 21:33
WoonplaatsCOLON Stadskanaal

boels069 schreefCOLONIk stond voor het zelfde dilemma (cash-back voor de EF-S 60) en heb ze toen maar alle drie uitgesneden en opgestuurd; moeten ze maar duidelijker zijn :D

Jan
Kijk dat zijn de antwoorden,, hier had ik zelf ook al aan gedacht maar ik dacht vraag het toch nog ff voor de zekerheid, ga dit dus ook maar doen denk ik !!!

Bedankt

Dirk
Gebruikers-avatar
PhotoBart
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 225
GeregistreerdCOLON 27 Apr 2006 22:42
CONTACTCOLON

Alle drie opsturen is inderdaad een optie. De EAN-code is echter de code die aan de streepjescode gekoppeld is(deze code wordt door kassa systemen intern gebruikt), dus ik zou zeggen dat je die moet hebben.
Voor mn 10-22 heb ik echter ook ff lopen twijfelen. Anders kan je altijd even naar de fotowinkel gaan en vragen de doos te scannen. Degene die scant, is de streepjescode.
[url=http://www.bzwemmer.com]Bart Zwemmer Photography[/url]
PeterK
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2005 20:16

Met de vorige actie moest je de code met het serie nummer opsturen.
Dat gedaan en binnen een paar weken €€€ op de bank.


Peter
Onyx
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1153
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2006 18:19
WoonplaatsCOLON Twente a/d Rijn

Ik heb de Bar-code eerst op de scan gegooit voor het geval dat er iets mis gaat met de post (moet naar Ierland). Zelf had ik gewoon een code op de doos maar in jou geval zou ik ook alle drie de codes opsturen.
Duurt trouwens nog geen maand voor je het geld ontvangt.
Snel van Canon hé.

Groeten Onyx
[url=http://www.eosdigitaal.nl][img]http://www.onyxonline.nl/External/EosBanner1.gif[/img][/url]
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

het Objectiefnummer, is bij mijn TC2 de bovenste, maar ik weet niet of dat altijd zo is.

Misschien handig om in de topic titel te zetten waar het topic over gaat?
Dillweed
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2006 21:33
WoonplaatsCOLON Stadskanaal

eos4all schreefCOLONhet Objectiefnummer, is bij mijn TC2 de bovenste, maar ik weet niet of dat altijd zo is.

Misschien handig om in de topic titel te zetten waar het topic over gaat?
Done
Gebruikers-avatar
Tiergarten
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 270
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2005 17:12
WoonplaatsCOLON Aalsmeer
CONTACTCOLON

Dillweed schreefCOLON
boels069 schreefCOLONIk stond voor het zelfde dilemma (cash-back voor de EF-S 60) en heb ze toen maar alle drie uitgesneden en opgestuurd; moeten ze maar duidelijker zijn :D

Jan
Kijk dat zijn de antwoorden,, hier had ik zelf ook al aan gedacht maar ik dacht vraag het toch nog ff voor de zekerheid, ga dit dus ook maar doen denk ik !!!

Bedankt

Dirk
Ik heb ze ook maar alledrie uitgeknipt, maar volgens mij volstaat ook alleen dat stickertje, heb ik met mijn 20D ook gedaan. Hij gaat morgen op weg, ben weer benieuwd hoelang het gaat duren!
Canon Eos 20D * 18-55mm IS 3.5-5.6 * 50mm 1.8 * 70-200 F4L USM * Kenko Teleplus Pro 300 DG 1.4x * Tamrac Expedition 3
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar