het begin is er denk

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
bullsnake
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 213
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2004 23:02

Oké, niet hellemaal :D maar ik begin het beloof ik door te krijgen :!: en ja weer van mijn bullie in actie :lol: geef je commentaar :?

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=4024[/img] [img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=4023[/img]
gr petra
Chris 350D
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 324
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 15:28

Wat een engerd op die eerste foto! :wink:

Tweede vind ik qua compositie niet echt geweldig en is te donker.

Maar blijf het proberen, zoals ik al eerder zei moeten van Bullie geweldige foto's te maken zijn!
Kristof Rennen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 230
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2004 23:22
WoonplaatsCOLON Edegem (Antwerpen)
CONTACTCOLON

Die eerste foto is echt wel creepy. De 2de is idd een beetje te donker.
Gebruikers-avatar
manuel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2004 15:11

ik vind het een schitterende hond, en mooie foto's alleen ik ben geen expert, ben ook net begonnen! van mij had je een 8,5 gekregen 8)
canon EOS 300D/ nikon FG-20
RR de Jong

De eerste vind ik erg leuk met de rondspattende waterdruppels, het is alleen jammer dat zijn poten er niet helemaal opstaan.

Volgens mij is de 2de wel beter te krijgen in photoshop, beetje spelen met de levels doet denk ik al erg veel. Vind hem eigenlijk wel leuk dat ie net wegkijkt van de camera.

Groeten RR
vincit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 936
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2004 09:30
WoonplaatsCOLON Limb. België

Net van de tandarts terug !
Eerste vind ik op het juiste moment genomen en daarom "beestachtig goed"
Tweede vind ik gewoontjes en inderdaad iets te donker.
djc
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 883
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 20:51

Petra............
Allereerst, als je meerdere foto's post nummer ze dan even dan praat het wat makkelijker.
Ik heb al veel honden van velerlei rassen gezien in alle soorten en maten maar dit "merk" slaat echt alles.....
Mijn hond, merk "golden retriever" staat ook op sommige van mijn foto's in de meest vreemde standen als hij zich aan het uitschudden is van een zwempartij. Ik heb weinig van deze foto's bewaard omdat ik vind dat de hond er op staat of hij 220 volt door zijn lijf krijgt.
Deze van jou "heb-ut" helemaal. Je blijft kijken naar deze foto en het is bijna een puzzel om te ontdekken hoe alles in en aan elkaar zit. Volgende keer inderdaad de pootjes niet vergeten, niet makkelijk als je in een fractie van een seconde moet schieten.......
De tweede foto kan nog beter: te donker maar kun je nog wel goed krijgen in Photoshop en dan die stok.......Als je die mee fotografeert dan moet-ie er ook helemaal op vind ik. Nu lijkt het net of hij een dikke Cubaanse sigaar in zijn bek heeft en hem aan iemand naast hem om een vuurtje ziet vragen.... :lol:

Nou moet ik wel zeggen dat je lef hebt. Niks zo moeilijk als een bewegend iets goed op de foto te krijgen en dan ook nog eens een hond die natuurlijk niet geduldig model gaat staan voor jou en altijd net beweegt als jij afdrukt. Heb je ook nog "ander werk"?
Heb even gekeken in je album en zie daar merendeel actiefoto's.
Sander Dubbeldam
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2004 16:22

de eerste foto doet me gelijk denken aan een predator uit de film :)

vind het een leuk actieshot, moet je natuurlijk net geluk hebben dat hij ook zijn rechteroog open zou hebben. dat zou het leuker maken.

De tweede foto moet lichter gemaakt worden.
bullsnake
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 213
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2004 23:02

Mijn bullie eng :? :roll: :D :P
*djc*ja sorry zal er aan denken :D en egt moeilijk is het niet hoor mijn hond doet bijna altijd gekke dingen :lol: dus gewoon kwestie van timing :wink:


*manuel* :D:D

Of ik nog meer werk heb :lol: nou ja hoor maar vooral snelheid interesseert mij erg vandaar 8) maar zal ook eens iets anders plaatsen :lol: :D

Allemaal erg bedankt voor de reactie ben er erg blij mee :D :D
gr petra
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Ik vind je goede momenten kiezen. Probeer de hond of helemaalerop (poten 1e shot) of een echte close up. De tweede is wat donker maar kan denk ik wel opgewerkt worden tot wat lichters. Gewoon doorgaan. Het lijkt makkelijker dan het is, die bewegelijke friemels schieten, maar ik den kdat het een lekker lief beessie is, dus gewoon doorgaan.
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar