diafragma omhoog gegooid.....

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
maurice1970
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 491
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 08:49
WoonplaatsCOLON Naaldwijk

Zo weer een foto deze is volgens mij wel scherp..... :lol: :lol:
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=4148[/img]
Kijk eens naar het vogeltje...
Canon EOS 7D Canon ef 50mm mk II
maurice1970
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 491
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 08:49
WoonplaatsCOLON Naaldwijk

niemand???? :( :(
Kijk eens naar het vogeltje...
Canon EOS 7D Canon ef 50mm mk II
greyhound
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2004 19:45

Prachtig, maar ik heb niet echt wat met katten (of dieren in het algemeen).
300D Rebel + 350D / EFS 18-55mm /EF 70-200L USM f2.8 / EF 50mm f1.8 II / Tamron 28-75mm f2.8 / Extender 2x / Sigma EF-500 DG ST
Gebruikers-avatar
CAM22
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3229
GeregistreerdCOLON 18 Okt 2004 20:04
WoonplaatsCOLON Joure
CONTACTCOLON

je blijft ongeduldig :evil:

Foto = overbelicht
Groet,
Jeroen @ [color=darkblue][b][url]http://www.cam22.nl[/url][/b][/color]
- assumption is the mother of all [censored]-ups -
maurice1970
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 491
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 08:49
WoonplaatsCOLON Naaldwijk

ja, maar het gaat mij om de scherpte :lol:
Kijk eens naar het vogeltje...
Canon EOS 7D Canon ef 50mm mk II
arierebel

Ik denk dat het toch nog iets scherper kan/moet. Onscherp masker al geprobeerd???
djc
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 883
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 20:51

Maurice, geduld mijn zoon. Ik begrijp dat je snel reacties op je foto wil zien maar soms duurt dat even. Mensen moeten ook wel eens andere dingen doen dan alleen maar dit forum afstruinen.
Gezien het aantal pas geboren kinderen bij de forumleden laat zich niet moeilijk raden wat ze aan het doen zijn..... :lol:
Trouwens een weloverwogen mening vormen over iemands foto is geen kattenpis....:?: :) :D :lol:

Kijk, dit is al een heel stuk beter. Véél scherper en ook de compositie is beter. De kat heeft nu echt uitstraling. Mooi zo die nieuwsgierige blik van dat beest.
Achtergrond mooi rustig.
Overbelicht vind ik hem helemaal niet want de tekening van de lichte delen komt mooi naar voren.
Prachtig ook die pretlichtjes in de ogen, mooi man!
Als je nieuwsgierig bent of het nog beter kan met CS gooi hem dan eens in de W.I.P.. Eens kijken wat er dan uit komt.
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Ge zijt een ongeduldig manneke. Maar dat geeft natuurlijk ook de drive naar voren aan. Scherpte mucho beter, alleen iets te fel belicht.
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
Klaas
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3420
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2004 13:36
WoonplaatsCOLON Nunspeet
CONTACTCOLON

Erg ongeduldig inderdaad. Wacht minimaal anderhalve dag i.p.v. anderhalf uur voor je zo'n reactie geeft. Gezien de kwaliteit van de foto zat ik er eigenlijk ook niet direct over na te denken om een antwoord te geven. Maar als je zo ongeduldig bent kun je hem krijgen. De scherpte van de foto is goed maar dat is dan voor mij ook meteen het enige wat goed is aan de foto. Het onderwerp is overbelicht, Te fel belicht met een scherpe reflectie van de flitser in de ogen. Dat is gewoon lelijk. De compositie vindt ik weinig origineel. Probeer eens wat langer te kijken voordat je op de ontspanner drukt en probeer iets te posten waarvan je het zelf kritisch bekeken nog steeds de moeite waard vind om te posten. De kat kan natuurlijk heel lief zijn maar dat komt ook niet echt over op de foto. Het moment is absoluut niets bijzonder en de achtergrond is ongeordend en voegt ook niets toe. Deze foto is één van de vele duizenden foto's van mensen die de camera net hebben. Niet weten wat ze op de foto moeten zetten en dan maar kiekjes gaan zitten maken van hun huisdieren. Het kan ook anders. Ga eens met je snufferd op de grond liggen en probeer een ander gezichtspunt te zoeken.
Groetjes, Klaas Lingbeek- van Kranen
[size=75] [url]http://www.digitalrebel.nl[/url] - [url=http://www.digitalrebel.nl/equipment.html]Equipment(klik meer info)[/url] - [url=http://www.istockphoto.com/lingbeek]IStockPhoto Portfolio[/url] [/size]
maurice1970
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 491
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 08:49
WoonplaatsCOLON Naaldwijk

dank u wel heren en papa uiteraard hahahahaha
ik zal jullie raadt opvolgen :lol: :lol:
Kijk eens naar het vogeltje...
Canon EOS 7D Canon ef 50mm mk II
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar