Ervaringen met Joby Gorillapod?

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
alk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2006 19:59
WoonplaatsCOLON Lelystad

Hallo medelezertjes :D

Ik zit er over te denken om een Joby Gorillapod "statief" er bij aan te schaffen, omdat'ie nogal klein is en daarom makkelijk mee te nemen. Als ik de wervende reclameteksten moet geloven is dat ding overal te gebruiken, maar ik ben echter nog maar weinig praktijkervaringen tegen gekomen.

Gaarne jullie reacties.

Groeten,
Adri
pierke
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 595
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2006 09:01
WoonplaatsCOLON goeree overflakkee

Helaas ik heb er geen ervaring mee maar als ik zo dat statief bekijk zou ik wel voor de de "zoom" versie gaan deze kan namelijk 3 kilo hebben de gewone maar 800 gram die is dus alleen geschikt voor een klein standaardlensje denk ik.


Groet Peter
this lyric is under construction !!!!
Gebruikers-avatar
bobeldijk
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1526
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2004 17:57
CONTACTCOLON

Even een linkje naar het statief

http://www.gorillapod.nl/gp2.html

Dit zou de SLR statief moeten zijn. Er kan toch voor 800gram belast worden.
Gebruikers-avatar
Peije
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6006
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2006 17:44
WoonplaatsCOLON Putte - Belgie
CONTACTCOLON

ik denk dat je meer aan zoiets hebt:

tafel statief en klem

Past perfect in je broekzak, en waarschijnlijk een heel stuk stbieler. Ik heb met lenzen tot 300 hiermee gefotografeerd.
Gebruikers-avatar
sparco85
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2004 17:04
WoonplaatsCOLON leiden
CONTACTCOLON

even een verouderd topic omhoog halen hoor :lol: