wordt het beter met een canon 400 D ??

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
dehoekies
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 09:23
WoonplaatsCOLON Best
CONTACTCOLON

graag reactie`s of commentaar op onderstaande foto ,ik ben mijn toestel aan het uitproberen (een canon 400D)

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=61190[/img]
m.v.gr
Peter

Kijk eens op onze site
Gebruikers-avatar
hdb
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1571
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2006 07:00

Wat verwacht je dat er beter wordt met een 400D.

De compositie van de foto zal er niet beter op worden. Dat moet je zelf bepalen. De belichting is goed.

Ik zie dat je de camera ingesteld hebt op het landschapsprogramma. Dat lijkt er op dat je nog een beginner bent. Een betere keuze voor dit soort foto's is Av. Maar misschien gaat dat al te ver.

Er is nog een hoop te lezen op dit forum.
Maar de beste leermeester is toch het doen.
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Het belangrijkste van een goede foto is de fotograaf en zijn kennis.
Als je "het" niet hebt dan kun je zelfs de met de duurste camera ter wereld alleen maar snapshots maken die weinig inhoud hebben.

(is een reactie op je kop).

Je foto is in mijn ogen niet meer dan een snapshot, het zegt me niets en of hij nu met een 400d of een powershot s40 is gemaakt doet er niet toe.
De vraag is wat wil je met deze foto zeggen en wat vind je er zelf van?
De kleuren en scherpte zijn oke.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Gr. Jan
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Marx
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1667
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2005 12:29
WoonplaatsCOLON Noord Holland

Heb even zitten broeden op je foto en vind er het volgende van:

De foto is inderdaad niet meer dan een huis tuin en keuken opname zeg maar, compositie niet spannend.
Persoonlijk vind ik de lucht net even iets te fel, en mag de foto wat meer contrast hebben voor mij (edit in photoshop).

Een 400d zal geen betere foto's maken dan enige andere camera. Het is maar hoeveel je er zelf aan doet.
Al doende leert men

Succes
Gebruikers-avatar
Peije
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6006
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2006 17:44
WoonplaatsCOLON Putte - Belgie
CONTACTCOLON

Ik dnek dat er te veel onderwerpen op je foto staan. Het is mij niet direkt duidelijk wat nu HET onderwerp is dat je me wil laten zien. Ik ga een beetje heen en weer tussen die ganzen en rode bomen en de gebouwen op de achtergrond. Kort daarna kan de foto me niet echt boeien en ga ik door naar de volgende. Ik deng dat je de foto spannender moet proberen te maken door minder verschillende opvallende elemente erop te zetten.
Of door met scherptediepte/diafragma te spelen. Ik dnek dat je foto's dan aantrekkelijker kunnen worden.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar