Strandwandeling

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Jocelyn
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2005 11:26

Hallo!

Van de week naar het strand geweest, het was nat en donker, maar gelukkig niet erg koud!


1. Afbeelding
2. Afbeelding
3. Afbeelding
4. Afbeelding
5. Afbeelding


Gr. Jocelyn
Gebruikers-avatar
Miccie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3175
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2006 15:42
WoonplaatsCOLON Schinnen (Zuid-Limburg)

Een leuke serie !... maar toch wat op-/aanmerkingen mijnerzijds.

Wat me meteen opviel toen ik ze voor de eerste keer bekeek is dat je foto's wat grauw en donker ogen. Ik vind ze dus wat te donker en dat zie je goed op de foto met de hond (#4) ... de ogen van de hond zijn bijna niet moeilijk zichtbaar en verdwijnen een beetje in het zwarte van de huid.
Je stelt dat het weer niet echt top was maar ik denk dat er qua nabewerking nog wel wat uit te halen is .. zeker ook qua kleur. Ook het contrast is hier en daar een beetje (te) vlak ... ook daar valt nog wel wat aan te verbeteren.

Voor de rest vind ik sommige foto's net dat beetje extra missen. Zo zijn foto #2 en #5 aardig maar missen ze een spannend detail dat je langer laat kijken en de foto laat doorlopen. Voor mij ogen ze nu te leeg.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groet,
Michel
fotoarts
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 4551
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 12:19

3 t/m 5 vind ik mooie foto's. Vooral bij de derde foto slaat m'n fantatsie op hol. :) Op een sombere dag is er niet zo veel contrast, dat is dan ook niet zo'n probleem, vind ik. De horizon staat wel scheef en dat stoort mij dan weer wel.
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

* schoffie duikt weer in de diepten van de testcase en kickt topics met slechts weinig reacties...in de hoop op meer... *
www.johanvanderwielen.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar