Eerste foto's

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Kayama schreefCOLONBij deze dan mijn eerste foto's, nog niet gemaakt met een digitale SLR maar misschien hebben jullie al vast een aantal tips.........
Ja...

Zo snel mogelijk een DSLR kopen. Je verdient het. :D

Ik vind dit hele mooie foto's en je hebt oog voor compositie en detaille.

Nu loop je tegen de limitaties van de poweshot aan en ik denk dat je met dit toestel geen mooiere foto's kunt maken dan wat je hier laat zien.

Gr. John :wink:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
Gebruikers-avatar
Xeor
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 225
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2006 21:04
WoonplaatsCOLON Roosendaal
CONTACTCOLON

Naar mijn mening springen 2 & 4 er echt uit.
Helemaal netjes als je zo iets zonder DSLR heb gemaakt, zou dan wel je foto's willen zien als je eenmaal een DSLR hebt aangeschaft.
[size=75]Canon EOS 350D | BG-E3 | Canon 50mm F1.8 II | Sigma 70-300mm Apo Macro | Sandisk II 1gb | Sandisk 256mb | Crumpler: The Puppet | Vanguard VT 300 statief |
[url=http://vision-designs.nl/]Vision - Designs[/url][/size]
fotoarts
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 4551
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 12:19

Best prettige foto's. Vooral de landschapjes.
Foto 1 is een mooie sfeerfoto. Het stukje voorgrond geeft de foto wat houvast. Er zit een prettige doortekening in de lucht. Jammer genoeg vloeit de lucht een beetje over in de horizon, die niet helmaal recht staat.
Probeer om je onderwerp een beetje uit het midden te houden en niet zo pontificaal in het midden als op foto 3. Op foto 6 mis ik een beetje een onderwerp.
Gebruikers-avatar
Marx
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1667
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2005 12:29
WoonplaatsCOLON Noord Holland

Een heel aardige reeks, wellicht zou een D-SLR nog meer kunnen toevoegen, de CCD en beeldopbouw is vaak toch net wat beter.

Verder is de lokatie ook mooi en dan krijg je bijna automatisch ook leukere foto's.
Ben zelf in thailand geweest, en als ik mijn camera liet vallen, en per ongeluk afdrukte, was het nog een mooie foto :)

Kunst is om ook zulke foto's te blijven maken als het grijs grauw weer is.

Neemt niets weg van je foto's overigens.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar