Kook snapshots

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Manny
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1540
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2005 20:24
WoonplaatsCOLON West-Brabant

Gisteravond een leuke kookworkshop gehad op het werk, tussen het snijden en bereiden door ook even tijd genomen om wat snelle foto's te maken. Snapshots, want geen zin om op de techniek te letten, daarom ook de ISO nog op 800 :oops:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

Ben benieuwd hoe ze bevallen, alle tips en commentaren welkom.
[color=silver]18-55[/color]
Gebruikers-avatar
sparco85
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2004 17:04
WoonplaatsCOLON leiden
CONTACTCOLON

voor snapshots zeer geslaagd.en vind de hoge iso waarden nog niet eens zo erg opvallen op de foto!
Canon eos 300D ¦ Kitlens18-55mm ¦Canon 90-300mm 4.5-5.6¦Tokina 12-24mm F/4.0 AT-X PRO¦Canon 70-200L F4.0 ¦Sunpak speedflitser 18-55mm¦Canon BG-E1 grip¦Vanguard proffesional backpak oreon 52¦Sandisk Ultra II 2.0+ 4.0 GB¦Canon RS-60E3¦
Gebruikers-avatar
D'n enige echte Senior!
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 307
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 12:09

Ook een leuk en dankbaar onderwerp: voedsel!
Op de laatste foto ontdek ik echter bij twee van de drie verschillende produkten amper nog een plantaardige structuur!
Is dat het gevolg van de ene of de andere fotoshop-bewerking? Dan ben je daarmee toch wat te ver gegaan.
De knoflook lijkt een papier- of textielstuctuur te hebben en dat gaat ook op voor het bladgewas dat voor de knoflook ligt. Gemaakt van textiel, inclusief omgezoomd randje! :)

En idd, de (te??) hoge iso-waardes vallen toch best mee.
Gebruikers-avatar
Manny
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1540
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2005 20:24
WoonplaatsCOLON West-Brabant

Bedankt voor de structuurtips, ik denk dat ik toch wat te hard verscherpt heb, ga daar nog even naar kijken. Hoge ISO valt op dit formaat idd wel mee, lijkt met mijn 200 ISO foto's zelfs wat erger te zijn :)
[color=silver]18-55[/color]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar