AZ - FC Groningen

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
johannes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2005 17:53
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Afgelopen Zondag AZ - FC Groningen, eerste wedstrijd met de 30D

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding
3 camera's, 3 lenzen, 12 gb geheugenkaarten, 1 flitser, 2 tassen, 3 statieven, 1 afstandsbediening.
Arnoud
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 708
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2006 18:19
CONTACTCOLON

Mooie platen en juiste momenten uitgekozen. Zou deze platen best uit mijn camera willen zien komen.
www.vanderwal-fotografie.nl
Gebruikers-avatar
sparco85
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2004 17:04
WoonplaatsCOLON leiden
CONTACTCOLON

knappe foto`s hoor.
ik ben onlangs naar FC utrecht - SC heereveen ( het 2e) geweest in de avond,maar vond dit toch erg lastig.een kleine 150 foto`s gemaakt en alles weg gegooid.was dit overdag? want op een slecht belicht veld was er bij mij geen kans om geslaagde foto`s te maken :(

deze in tegedeel vind ik toch wel geslaagd!
Canon eos 300D ¦ Kitlens18-55mm ¦Canon 90-300mm 4.5-5.6¦Tokina 12-24mm F/4.0 AT-X PRO¦Canon 70-200L F4.0 ¦Sunpak speedflitser 18-55mm¦Canon BG-E1 grip¦Vanguard proffesional backpak oreon 52¦Sandisk Ultra II 2.0+ 4.0 GB¦Canon RS-60E3¦
triaxis130
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3713
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2005 12:54
WoonplaatsCOLON BE

Niet tegenstaande ik de foto's erg gaaf vind, heb ik de indruk dat er een noise filter is gebruikt. Hier en daar komt het nogal gladjes over.. Misschien een hoge iso gebruikt maar dan zie ik toch liever iets meer korrel.
Correct me if I'm wrong.

grz,
jasper
Gebruikers-avatar
D'n enige echte Senior!
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 307
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 12:09

^
Ik zie in de EXIF een iso-waarde van 1600 bij de laatste opname. Dat is toch nogal wat, niet dan?
Bij de overige opname's ISO-640
Gebruikers-avatar
Charley
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2005 17:06
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Ik kan hier niet onbevooroordeeld naar kijken. 't Gaait nait aal te best mit de Grunneger FC... :cry:

Op foto 1 zie ik wel een lichtpuntje. Sankoh die ietsje beter begint te spelen en weer es voor z'n man komt. Verder leuke foto's hoor.
[size=75]Canon 30D | 17-40 f4 L | 70-200 f4 L | 300 f4 IS L | 50mm 1.8 | Extender 1.4 | Speedlite 380 EX + omnibounce |[/size]
JV
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 13:23
WoonplaatsCOLON Noord Brabant

Erg mooie foto's, knappe timing!
Canon EOS 400D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 | Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM | BG-E3 Grip
johannes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2005 17:53
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Bedankt voor de reacties
sparco85 schreefCOLONknappe foto`s hoor.
ik ben onlangs naar FC utrecht - SC heereveen ( het 2e) geweest in de avond,maar vond dit toch erg lastig.een kleine 150 foto`s gemaakt en alles weg gegooid.was dit overdag? want op een slecht belicht veld was er bij mij geen kans om geslaagde foto`s te maken :(

deze in tegedeel vind ik toch wel geslaagd!
Deze foto's zijn afgelopen zondagmiddag gemaakt, het was tijdens de wedstrijd bijna de hele tijd bewolkt en donker aan het worden, daarom de laatste foto ook op 1600 iso.
triaxis130 schreefCOLONNiet tegenstaande ik de foto's erg gaaf vind, heb ik de indruk dat er een noise filter is gebruikt. Hier en daar komt het nogal gladjes over.. Misschien een hoge iso gebruikt maar dan zie ik toch liever iets meer korrel.
Correct me if I'm wrong.

grz,
jasper
Klopt, een klein beetje Noise ninja gebruikt, het was misschien niet nodig geweest maar persoonlijk heb ik het liever gladjes dan korrelig.
3 camera's, 3 lenzen, 12 gb geheugenkaarten, 1 flitser, 2 tassen, 3 statieven, 1 afstandsbediening.
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Top foto's ik wist niet dat je zomaar langs de lijn foto's mocht maken bij voetbal. Maarja ik ben dan ook een hockeyer en heb alleen maar schrikbeelden van hooligans en stadions met prikkeldraad 8) :twisted: Even voor de duidelijkheid ik heb Ahoy wel eens het station van Feyenoord genoemd, dus...... :oops:

Foto 3 vind ik zeker top. is die vanaf de achterlijn of vrijwel vanaf de achterlijn aan de zijkant genomen. Ben benieuwd naar je positioning voor deze foto's

mvg Jeroen
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
johannes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2005 17:53
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

jvanarkel schreefCOLONTop foto's ik wist niet dat je zomaar langs de lijn foto's mocht maken bij voetbal. Maarja ik ben dan ook een hockeyer en heb alleen maar schrikbeelden van hooligans en stadions met prikkeldraad 8) :twisted: Even voor de duidelijkheid ik heb Ahoy wel eens het station van Feyenoord genoemd, dus...... :oops:

Foto 3 vind ik zeker top. is die vanaf de achterlijn of vrijwel vanaf de achterlijn aan de zijkant genomen. Ben benieuwd naar je positioning voor deze foto's

mvg Jeroen
Je mag ook niet zomaar foto's maken bij het (betaalde) voetbal, maar daar hebben ze perskaarten voor :wink:

Bij foto 3 zat ik schuin achter het doel, metertje of 5 vanaf het doel zal het geweest zijn denk ik. Ik maak bij alle thuiswedstrijden van AZ foto's, zit eigenlijk altijd achter het doel, hangt er een beetje vanaf hoeveel fotografen er aanwezig zijn en hoeveel ruimte er is.
3 camera's, 3 lenzen, 12 gb geheugenkaarten, 1 flitser, 2 tassen, 3 statieven, 1 afstandsbediening.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar