Trouw fotograaf gezocht

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
c0okie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 10:07
WoonplaatsCOLON Spijkenisse

Beste mede forum leden, voor een kennis van me ben ik op zoek naar een goede trouw fotograaf. Dus ik dacht laat ik het hier eens op het forum proberen.

Wat ik zoek is een fotograaf met ruime ervaring in het maken van trouw reportages.

Wat het een en ander nog wat ingewikkelder maakt heeft ze zelf ook enige ervaring met fotografie en ze is opzoek naar een stijl van fotografie die haar aanspreekt.

Ook niet geheel onbelangrijk is dat het plaats gaat vinden in Zoetermeer op 15 oktober 2007.

Mocht je denken dit is wat voor mij dan wil ik graag vragen om hier even een 3 tal foto's te plaatsen van reeds gemaakte trouw reportages.
Met een korte uitleg van jou ervaring als trouw fotograaf.

Uiteraard wordt de fotograaf gewoon betaald volgens zijn normale tarief.

Ik ben erg benieuwd naar de reacties en foto's die hier komen te staan :D
Schilderen doe je niet met verf, maar met licht.
Gebruikers-avatar
sugarman
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5360
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2004 00:25
WoonplaatsCOLON Een Hagenees in Hoek van Holland
CONTACTCOLON

Op mijn website kan je bijna alle informatie vinden en wat foto's bekijken.
http://www.trouwfeestfotograaf.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door 3 op sugarman, in totaal 12 keer gewijzigd.
Een camera, een lichtsetje en nog wat gebroken glazen.
Let op!! Men zegt vaak "belichting" terwijl er "verlichting" wordt bedoeld.
wierdeau
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2004 19:12
WoonplaatsCOLON Badhoevedorp
CONTACTCOLON

Wil je een goede, vraag Richyman tis tenslotte zijn beroep.

Website www.richpontier.nl
nieuwe website!
Gebruikers-avatar
c0okie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 10:07
WoonplaatsCOLON Spijkenisse

Mooie foto's tot nu toe alleen de keus ligt helaas niet bij mij :P ik ben benieuwd wat er nog meer bij komt.

Nog even iets als een keuze op iemand is gevallen laat ik dat even per mail of pb weten, en wanneer er een fotograaf gevonden is laat ik dat hier natuurlijk even weten.

Verder wil ik het liefst minimaal 5 fotografen hier hebben voor ik een keuze ga maken.

Veel suc6 met posten allemaal :lol:
Schilderen doe je niet met verf, maar met licht.
Gebruikers-avatar
Brian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 789
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2005 10:06
WoonplaatsCOLON Maas & Waal
CONTACTCOLON

wierdeau schreefCOLONWil je een goede, vraag Richyman tis tenslotte zijn beroep.

Website www.richpontier.nl
Da's ook mijn fotograaf geweest met onze bruiloft. We hebben daar een heel mooi album aan over gehouden. Hij was ook blij dat hij bij ons geheel zijn eigen gang mocht gaan, wat resulteerde in een album met heel veel verschillende stijlen/bewerkingen. Ons album (althans een gedeelte daarvan heeft hij ook jaren als voorbeeld gebruikt voor beurzen en toekomstige klanten, omdat in dat album zo'n beetje alles zat wat hij kan bieden.

Goede, maar vooral ook zeer gezellige fotograaf !!

Ik zie dat er nog steeds een foto van ons op zijn site staat. klik hier voor die foto.
Canon 40D / Canon 50mm f1.8 / Tokina AT-X 12-24mm f4 / Canon 24-105 f4.0L IS USM / Sigma 70-200mm f2.8 EX APO DG MACRO HSM / Canon 430 EX
Gebruikers-avatar
hitman
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 03 Nov 2005 13:36
CONTACTCOLON

Kijk eens op mijn site:
http://www.hitmanphotography.com/serie1 ... welijk.htm

Als de foto´s aanspreken kan ik op 15 oktober zeker fotograferen in Zoetermeer!

Groet,
Laurens
______________________
EOS 5D en EOS 40D met oa Canon 24-105mm L f4.0, Canon 50mm f1.8, Sigma 17-35mm f2.8-4.0, Canon 70-300 f4.0-5.6 IS USM en Sigma 28-70mm f2.8.
Gebruikers-avatar
kwanon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2005 09:41
WoonplaatsCOLON Heiloo

off-topic: Het klinkt wel lullig als je tegen je toekomstige vrouw zegt dat je een hitman hebt ingehuurd voor je bruiloft... :lol: :D :D
Gebruikers-avatar
hitman
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 03 Nov 2005 13:36
CONTACTCOLON

kwanon schreefCOLONoff-topic: Het klinkt wel lullig als je tegen je toekomstige vrouw zegt dat je een hitman hebt ingehuurd voor je bruiloft... :lol: :D :D
Gelukkig schiet ik alleen met mijn camera....maar het bruidspaar moet wel ja tegen elkaar zeggen, anders......!
______________________
EOS 5D en EOS 40D met oa Canon 24-105mm L f4.0, Canon 50mm f1.8, Sigma 17-35mm f2.8-4.0, Canon 70-300 f4.0-5.6 IS USM en Sigma 28-70mm f2.8.
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

Ik ben nog wat jong in deze tak van sport (en ben eigenlijk natuurfotograaf) maar zal mij bij deze bescheiden aanmelden...

voor wat voorbeeld foto's zie hier:

http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=33495

[edit] 15 oktober zei je? Ik kom 14 oktober terug als cursusleider van een fotocursus in Toscane... dus moet kunnen :mrgreen:
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
c0okie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 10:07
WoonplaatsCOLON Spijkenisse

Tnx voor de post in ieder geval schoffie, ik vind je foto's best goed alleen mis ik nog een beetje de sfeer foto's. Maar goed de keus is sowieso niet aan mij die ligt toch echt bij het bruidspaar :lol:
Schilderen doe je niet met verf, maar met licht.
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

Tja... dit is een selectie uit ca 350 foto's (van de 1400) die richting het bruidspaar zijn gegaan. Wat bedoel je precies met "sfeerfoto's"?
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
c0okie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 10:07
WoonplaatsCOLON Spijkenisse

Foto's van kleine dingen die toch mee helpen om de sfeer van een bruiloft over te brengen. Zoals bv close up van de trouwringen of het gooien van het bruidsboeket, de eerste zoen na het JA woord enz.
Schilderen doe je niet met verf, maar met licht.
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

oooh... bedoel je dat.

Ja die heb ik ook..

En als er serieuse interesse zou zijn kan ik die ook zeker tonen, maar bij voorkeur via een ander medium dan dit forum omdat dit forum nou eenmaal geen uitzendbureau is :wink: ik heb hier slechts de foto's laten zien waarvan ik vond dat ze ook voor mensen die a) niet bezig zijn met een trouwerij en b) mensen die niet zoveel met trouwfoto's hebben, interessant zijn. Andere foto's zijn voor het bruidspaar zeer belangrijk maar voor een foto-forum minder.

enfin, er lopen hier nog veel ervarenere mensen rond dan ik...
www.johanvanderwielen.nl
Cam-it fotografie
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2007 07:51

Hallo, Ik ben freelance fotografe en bruidsfotografie is ook een onderdeel van mijn werk. Op een 'creatieve' leuke manier maak ik een reportage. (als je echt zeg maar een 'standaard' reportage wil wat je meestal in de winkels ziet, kan ik je niet helpen). Wat ik belangrijk vind tijdens het fotograferen is dat het bruidspaar lekker aan het genieten is van hun moment samen. Ik probeer het paar altijd het gevoel te geven dat ik er zeg maar niet ben. Ik weet niet wat je allemaal in gedachten heb qua fotografie, of het alleen om een reportage gaat of dat je ook de ceremonie vast wil laten leggen.
Eventueel als jullie interesse zouden hebben zouden we een afspraak kunnen maken om dingen te bespreken en dan zou ik jullie mijn portfolio kunnen laten zien.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je mij altijd bereiken via mail of telefoon.
Groetjes, sietske Cam-it fotografie
sietske@cam-it.nl / 06-47144478
Gebruikers-avatar
c0okie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 10:07
WoonplaatsCOLON Spijkenisse

Tnx, sietske ik ga je reactie even doorspelen naar de bruid, het blijft uiteindelijk haar keus natuurlijk :lol: .
Schilderen doe je niet met verf, maar met licht.
Cam-it fotografie
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2007 07:51

Dank je wel voor het doorspelen!
Groetjes Sietske
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar