Betaalbare alternatieven workshop model

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Het plan van Cor voor de workshop model van Cor in Utrecht schiet maar niet erg op. Het noorden is te ver voor mij.
Piar.nl en Frank Doorhof zijn toch weer een klasse duurder.
De opzet van Cor zoals hij omschrijft staat me wel aan.
Weet iemand alternatieven in deze prijsklasse voor een workshop studiofotografie model?
(niet in de orde van 10 fotografen voor een model en schieten maar. Maar echt uitleg theorie + praktijk)

PP
wierdeau
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2004 19:12
WoonplaatsCOLON Badhoevedorp
CONTACTCOLON

Alle waar naar zijn geld is een oudhollands spreekwoord.

En zowel Frank als Peter zijn echte meesters met licht. Ik zou toch maar even sparen en bij een van die 2 langs gaan als Cor niet meer in Utrecht komt.
nieuwe website!
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Hoort dit overigens niet in het "Gezocht" deel van het forum thuis?

( http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewforum.php?f=21 )
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Ik ben nog niet zo goed uitgerust, dat ik een complete workshop kan geven (heb er domweg de ruimte niet voor), maar als je wilt kan ik wel een 1-op-1 workshopje verzorgen in mijn thuis-studio. Inclusief een introductie in visagie (moet ik dan wel even regelen met één van de visagistes die ik ken). Ook voor een model kan ik wel zorgen.

Om vervuiling van het forum te voorkomen: PM me maar voor details.
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Robert62
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 318
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2006 20:16
WoonplaatsCOLON Zuid Limburg

PP schreefCOLONHet plan van Cor voor de workshop model van Cor in Utrecht schiet maar niet erg op. Het noorden is te ver voor mij.
Piar.nl en Frank Doorhof zijn toch weer een klasse duurder.
De opzet van Cor zoals hij omschrijft staat me wel aan.
Weet iemand alternatieven in deze prijsklasse voor een workshop studiofotografie model?
(niet in de orde van 10 fotografen voor een model en schieten maar. Maar echt uitleg theorie + praktijk)

PP
Ik mag niet teveel reclame maken maar als je me vertel van welke regio je komt kan ik je wellicht een alternatief aanbieden.
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

PP schreefCOLONHet plan van Cor voor de workshop model van Cor in Utrecht schiet maar niet erg op. Het noorden is te ver voor mij.
Piar.nl en Frank Doorhof zijn toch weer een klasse duurder.
De opzet van Cor zoals hij omschrijft staat me wel aan.
Weet iemand alternatieven in deze prijsklasse voor een workshop studiofotografie model?
(niet in de orde van 10 fotografen voor een model en schieten maar. Maar echt uitleg theorie + praktijk)

PP
Als het je echt om de uitleg en het oefenen gaat, dan kan je altijd zelf een model meenemen. De workshops zijn dan helemaal op maat en kosten dan de helft.
Gebruikers-avatar
Tilly
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 638
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2005 19:41
WoonplaatsCOLON Fryslân

PP schreefCOLON (niet in de orde van 10 fotografen voor een model en schieten maar. Maar echt uitleg theorie + praktijk)

PP
Zo gaat het niet bij de workshop van Cor.

Maar waarom neem je niet contact op met Cor??
Zijn nummer en email staan wel op zijn website: http://www.prostudio.nl
[color=blue]Groetjes Tilly[/color]

[size=75][color=red]:D Get The Picture!! :D[/color][/size]
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Tilly schreef:
Zo gaat het niet bij de workshop van Cor.
Dat bedoel ik ook niet en dat blijkt ook niet uit mijn posting.
Cor heb ik overigens inderdaad al gemaild en daaruit bleek dat het wat Utrecht betreft wat lastig werd. (locatie vinden etc) Vandaar het orienteren naar alternatieven.

PP
Gebruikers-avatar
Cvdijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2896
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2005 17:34
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

Hoi,

Utrecht is niet lastig, Utrecht is erg ver voor me. Studio inpakken, uitpakken, inpakken, uitpakken, 2 uur rijden, model mee enz..

Ik zal even contact opnemen binnenkort met Edwin over een plaatsje ergens in Utrecht. Ik krijg erg veel vraag.. Utrecht is nog niet van de baan dus :wink:

Overigens zijn er meer aanbieders (ook op het forum) die zeker de moeite waard zijn. Frank ken ik, die is erg goed. Piar, ken ik niet, maar die is ook erg goed. Robert62 ken ik ook niet, maar zal ook ongetwijfeld goed zijn. Keuze zat dus!
<A href="http://67.15.245.8/~prostudi/shop/product_info.php?cPath=49&products_id=113&osCsid=c6f9606da45264fed9a4f5bbde40eb6e">Workshops modelfotografie</A>
<A href="http://www.prostudio.nl">Prostudio.nl - Linkstar en Falcon Eyes Studio Artikelen!</A>
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar