Is deze persoon betrouwbaar..??

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
willem2105
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2004 23:26

Op marktplaats zag ik een advertentie staan met canon batterijen erg goedkoop, maar is deze heer Theunissen te vertrouwen ??

Heeft iemand ervaring met hem?

Hij geeft wel direct zijn rk nr en adres gegevens, maar....??


De bp511 batterijen zijn € 17,00 dat heb ik er wel voor over, maar dan wil ik wel zeker weten of je ze ook echt mag ontvangen....
@lbert
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2004 21:21
WoonplaatsCOLON Stein
CONTACTCOLON

Beste Willem,

Met deze verkoper heb ik eigenlijk geen ervaring, maar ik ben geen fan om iets te kopen via Marktplaats.
Ik kan je wel adviseren om eens te kijken op www.akkuinternational.de
Daar heb ik zojuist 2 accu's besteld voor 7 euro per stuk, dus een stuk goedkoper.
Ik ben al diverse topics hier tegengekomen van mensen die hier al iets hebben besteld.
Maar een direct antwoord op je vraag heb ik niet.

groetjes Albert
Robin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 965
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 11:50
WoonplaatsCOLON .: Limbabwe :.

Hier vind je een post die helemaal over dit onderwerp gaat. Ik heb ze zelf ook in Duitsland gekocht voor €6.99 en ik heb sterk het vermoeden dat dit gewoon dezelfde zijn als die je via marktplaat voor €12-17 koopt.
[color=darkblue]Ik sta spiege[/color][color=red] L [/color][color=darkblue]perplex![/color]
Gompie23
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 134
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2004 14:00
WoonplaatsCOLON Drachten
CONTACTCOLON

Suppertip, erg goedkoop! bedankt
Gerben Plantinga

[size=9] Canon EOS 30D - EF-S 18-55mm - EF 90-300mm /4.5-5.6 USM - SanDisk CF 1024MB CF 512 II - Sigma Flash EF-500 DG Super II - Epson P-2000 imagetank[/size ]
Gebruikers-avatar
Waldmann
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2004 19:24
CONTACTCOLON

Ik heb bij deverkoper een extra accu en een snellader gekocht. Niets mis met die accu. Tijdens m'n reis gebruikt naast de standaard meegeleverde accu. Er zijn goedkopere aanbieders, maar trap daar niet altijd in. Heb er nog twee gekocht bij Akku King maar dat is een ballentent. Derde week van oktober besteld en ik kreeg ze pas eind januari. Dat is geen zaken doen. Ik moest er zelf nog drie mails over sturen waar ze bleven terwijl ik direct betaald had. En als je het per Giro overmaakt ben je je winst zo kwijt, want de transactiekosten zijn 7 Euries en je hebt nog eens voor 7 Euro narigheid. Kun je beter naar 'deverkoper' gaan. Heb ze zelf opgehaald en achteraf had ik aan twee accu's voldoende.
In het land der blinden is Eénoog koning.

[size=84]Mijn gereedschap: EOS 30D / EOS 400D / EF-S 18-200 IS / EF 70-300 DO IS USM / EF 50 1.8 / Speedlite 420EX[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar