schoffie stopt als mod...

ModeratorCOLON Global Moderators

schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

Beste mede EOS-leden,

Met pijn in het hart ga ik dan toch de mededeling doen waar ik al tijden tegenaan hik: ik ga stoppen als moderator. Het heeft allerlei achtergronden maar de belangrijkste is gewoon dat ik er de tijd niet meer in kan stoppen die ik wil. Verder besteedt ik al tijden de spaarzame tijd die ik kan besteden op het forum aan mod-zaken en frustreer ik mij enorm dat ik niet meer gewoon uitgebreid op foto's kan reageren zoals ik vroeger deed.

Verder wil ik ook het idee van belangenverstrengeling voorkomen. Ik geef workshops en promoot die via dit prachtige forum. Dat ben ik overeengekomen met de crew, ik betaal ook een bedrag per workshop aan het forum. En ik ben er ontzettend dankvoor voor. Want eerlijk is eerlijk, het waren toch wel een beetje mijn eerste stappen in de richting van de betaalde fotografie. Inmiddels loopt het allemaal erg goed maar wil ik gewoon de indruk voorkomen dat ik mijn mod-schap zou kunnen misbruiken tbv mijn eigen belangen. Ik heb altijd geprobeerd dat nooit te doen, juist mijn tomeloze inzet kwam door een soort schuldgevoel: ik wilde juist al mijn tijd in het forum stoppen om iets terug te doen voor de mogelijkheden die mij geboden zijn.

Maar het gaat niet meer, ik ben ontzettend veel tijd kwijt met mijn eigen fotografische activiteiten en heb mijn tijd daarvoor ook gewoon nodig.

Hierbij wil ik allen harteljk bedanken voor al het lief en leed wat me met elkaar gedeeld hebben. Voor alle positieve reactie die ik heb mogen ontvangen maar ook voor alle constructieve tikken op mijn denkbeeldige vingers... Ik vond het mod zijn erg leuk maar verheug mij ook weer om in de toekomst weer als gewoon lid lekker bezig te mogen zijn met de kern van het forum: foto's kijken en bespreken...

groet "schoffie" Johan
Laatst gewijzigd door 2 op schoffie, in totaal 21 keer gewijzigd.
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
Marx
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1667
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2005 12:29
WoonplaatsCOLON Noord Holland

Laat mij de eerste zijn om je succes te wensen en je te bedanken voor je inzet.
Gebruikers-avatar
Madelon
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2006 21:44
WoonplaatsCOLON Ammerstol (ZH)
CONTACTCOLON

Jammer, maar begrijpelijk. Als je maar wel lid blijft!

Dank voor al je mod-activiteiten: screenen, sussen, verplaatsen, bekritiseren etc. etc.

Gr. Madelon
[color=darkred][size=75]De gustibus et coloribus non disputandum[/size][/color]
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Johan, bedankt!
Ik kijk uit naar je opbouwende kritieken waar je hopelijk meer tijd aan kunt besteden.

Groeten Sarpa
Gebruikers-avatar
Peije
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6006
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2006 17:44
WoonplaatsCOLON Putte - Belgie
CONTACTCOLON

Heel erg jammer dat je er nu mee gaat stoppen ! Heel erg bedankt voor alles wat je gedaan hebt ! Ik dnek dat je een van de mods was die eigenlijk altijd aanwezig was.

Hopelijk zien we je nog regelamtig terug op dit forum, want ik hoop dat we van ej commentaren en jefoto's mogen blijven leren !

Succes met je andere foto activiteiten !
Soron
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 14:13
WoonplaatsCOLON Leeuwarden / Klazienaveen
CONTACTCOLON

Er is een tijd van komen... en er is een tijd van gaan.

Succes met de tijd en taken die je nu heb.

Betekent dat er nu plek is voor mij als mod? :lol:
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

@schoffie:
Jammer
Begrijpelijk
Heel zuiver
Dank!
Succes!

Jan
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Johan, een heel begrijpelijke keuze die je maakt.
Mag ik je heel veel succes wensen in je verdere loopbaan in de fotografie.
Daarnaast, hoop ik, dat je nog regelmatig om de hoek komt kijken op het forum, met je "opbouwende" commentaar.

Grt. Caspar
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

Jammer, dank je wel voor de goede zorgen. ;)
Gebruikers-avatar
rsmt
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 320
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2005 19:34
CONTACTCOLON

Bedankt en veel succes! Het gaat je zeker lukken!
Ron.
"[b]A smile is the shortest distance between two people[/b]" - Victor Borge

[size=75][b][color=blue]EOS 50D[/color][/b] | BG-E2N | Canon 17-55 F2.8 | Sigma 70-200 F2.8 | Sigma Converter 1.4 EX | EF 50 f/1.8 II | Speedlite 580 EX II |[/size]
Gebruikers-avatar
NielsS
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 10:36
WoonplaatsCOLON Rhoon

Schoffie,

ontzettend bedankt! Jij (met anderen hier natuurlijk) hebt me gemotiveerd en gestimuleerd (en door je posts met beide benen op de grond gehouden mbt aanschaf van oa objectieven) en ik hoop dat je hier wel tips en adviezen zult blijven geven aan beginners zoals ik.

gr Niels

30-6 ben je er wel gewoon bij?
[size=67]400D | BG-E3 | EFS-18-55 | EF 28-80 | Sigma 70-200 f2.8 + B&W UV-filter | EF 50mm f1.8 II + UV-filter | Manfrotto 681b/484 | Velbon Sherpa 600 | Seagull hoekzoeker | LowePro SlingShot 300AW : maar nog steeds een beginner ;-)[/size]
pierke
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 595
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2006 09:01
WoonplaatsCOLON goeree overflakkee

De natie der Eosers verliest een groot leider (moderator :lol: ). Dat zijn bekwame opvolger en mede moderators zijn leiderschap in ere mogen voortzetten op dit forum. pffffffff. Nee Johan succes kerel mooi dat zoiets als dit deels uit dit forum opgebouwd is. Bewijst de kwaliteit van dit uistekende forum maar weer eens. Dank voor je inzet en good luck.

Groet Peter
Laatst gewijzigd door 1 op pierke, in totaal 21 keer gewijzigd.
this lyric is under construction !!!!
Gebruikers-avatar
Capelle 1
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1562
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 18:19
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel
CONTACTCOLON

Schoffie bedankt en veel succes. Je hebt het met veel inzet en enrgie gedaan, misschien wel te veel. :D Ik hoop dat je idd nog wat tijd vrij kunt maken om 'gewoon lid' ( :? ) te blijven.
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

T'is zoals het is. Je hebt je best gedaan en nu ga je verder.. Je inzet is door mij altijd gewaardeerd.. Hoop je nog wel als actief lid te blijven zien...
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Gebruikers-avatar
sugarman
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5360
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2004 00:25
WoonplaatsCOLON Een Hagenees in Hoek van Holland
CONTACTCOLON

Ik kan mij jou reden wel indenken.
Wil niet zeggen dat ik andere leden hier wil demotiveren voor een MODschap in tegendeel zelfs.

Ik vind dat als je er tijd voor hebt en dat de tijd rijp is en je wilt dit gaan doen dat je dan er helemaal voor kan gaan en er plezier aan kan beleven.

Op een gegeven moment veranderen er dingen in je leven en dan geef je de stok gewoon door.

Ken je niet persoonlijk maar gelukkig dat je niet helemaal weg ben :)
Een camera, een lichtsetje en nog wat gebroken glazen.
Let op!! Men zegt vaak "belichting" terwijl er "verlichting" wordt bedoeld.
Gebruikers-avatar
wilmarenzo
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2007 13:47
WoonplaatsCOLON Heerlen
CONTACTCOLON

ook al ken ik je niet persoonlijk( in sept op de workshop) maar heel veel succes met je fotografie
Gebruikers-avatar
Friso
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1064
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2005 20:45
WoonplaatsCOLON Voorhout

Bedankt voor alle arbeid die je voor dit forum verricht hebt. Maar ik kan me voorstellen dat het een dagtaak is...
Camera Obscura
Gebruikers-avatar
EOSKOP
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3273
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2006 19:00
WoonplaatsCOLON Dordrecht

Errgg jammer maar het is niet anders :?
Adobe CS 5 - Lightroom 4
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Ga je nu al stoppen Johan :roll: ......tijdens de workshop kwam dit wel ter sprake maar dat het er zo snel zat aan te komen had ik ff niet door......jammer maar wel begrijpelijk. :wink:

Bedankt voor je inzet en veel succes......

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
eon
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 128
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2006 10:50
WoonplaatsCOLON Rhenen

echt jammer dat je stopt, ik vond het echt heerlijk om je reacties en tips telezen, jij was echt een hele grote ``aanwinst`` om het zo maar tenoemen op dit forum, jammer datje er nu minder tijd aan gaat besteden(al is dit echt begrijpenlijk, het is echt verslavend en andere zaken verdienen ook echt aandacht)

Ik hoop nog snel weer wat opmerkingen telezen,

Heel erg bedankt voor alles wat je gedaan hebt voor iedereen..
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar