Wie oh wie verhuurt zijn camera aan mij donderdag avond???

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
-Sarah-
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 117
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2006 15:18
CONTACTCOLON

Hallo allemaal!

Misschien een hele vreemde vraag.

Mijn eigen camera ligt helaas bij de reparateur wegens een defect (waar ik volgens de leverancier ook niets aan kon doen) bij de reperateur. Een kapotte printplaat zou het probleem moeten zijn waardoor alle standen ineens onder andere knoppen zitten

Nu heb ik donderdag avond. En ook alleen donderdag avond een camera nodig.

Is er iemand van het forum die zijn camera een avondje kan missen en die ik natuurlijk tegen vergoeding een avond kan huren? Ik ben bereid borg te betalen!

Ik weet dat er winkels zijn die ze verhuren maar die liggen allemaal behoorlijk uit de buurt! Ik woon in Utrecht. Wie oh wie in die omgeving wil een mede forum lid helpen en zijn camera een avondje verhuren? Het gaat alleen om een body (liefst 350D of 400D). Lenzen en toebehoren heb ik allemaal zelf

Het is geen probleem als ik bijv naar Rotterdam, Den Bosch, Den Haag en dergelijk moet om hem op te halen en terug te brengen. Dat zijn voor mij allemaal goed te bereiken steden. Maar Den Ham voor fotokonijnenberg en een ander verhuur bedrijf in Nuenen zijn nogal uit de richting!

Stuur mij een mailte op SarahCarew (apestaartje) Yahoo.com (zo geschreven ivm spam) of stuur een PBtje!

ALvast bedankt!!!
HeleenH
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2007 09:15

Utrecht: http://www.budgetcam.nl/
Niet helemaal de body die je zoekt, Amsterdam: http://www.scolormarx.nl/verhuur%20Canon.html
-Sarah-
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 117
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2006 15:18
CONTACTCOLON

Hoi hoi!

Bedankt voor de reactie!

Ja, budgetcam had ik idd net ook gevonden maar dan moet je verplicht 2 dagen huren... Heb ze gebeld en is geen speld tussen te krijgen, althans niet door mij.

Dus ik dacht wie weet wil een mede forumer wel een leuk centje verdienen en zo een ander helpen!

Dus reacties zijn nog steeds welkom!
kjiratsiekoedel
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2007 08:01
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Ik heb evt. een 350D te huur. Je hebt mail.

Zo niet, mail me op emveka(apenstaartke)msn(punt)com
Canon eos 350D | Sigma 18-50 2.8 EX DC macro + Hama HTMC UV 390 | Canon EF 70-300mm 1:4-5.6 IS USM + Hama UV 390 ghostless MC | Metz mecablitz AF-1
Gebruikers-avatar
Brian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 789
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2005 10:06
WoonplaatsCOLON Maas & Waal
CONTACTCOLON

Dat bedrijf in Nuenen brengt het ook bij je thuis hoor (€30,-) of heel dicht in de buurt op een afgesproken plaats (gratis). Service is prima. Heb eind maart ook een camera bij ze gehuurd.
Canon 40D / Canon 50mm f1.8 / Tokina AT-X 12-24mm f4 / Canon 24-105 f4.0L IS USM / Sigma 70-200mm f2.8 EX APO DG MACRO HSM / Canon 430 EX
-Sarah-
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 117
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2006 15:18
CONTACTCOLON

Mensen bedankt allemaal! Het is opgelost en ik heb iemand gevonden! Jij ook heel erg bedankt via deze weg!
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Opgelost, prachtig. Dan kan dit topic op slot.
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar