Slovakia Fulcrums

Show hier je spotters foto's. Let op... alleen foto's van vliegtuigen, helicopters, etc

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
hierbenikdan
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 224
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2005 13:37

Tijdens een trip door Polen voor een Su-22 artikel werden we getrakteerd op een detachment Slowaakse Mig-29's. Deze Fulcrum gebruiker wordt zelden in het buitenland gezien dus dat was een zeer leuke verrassing. De Fitter foto's kunnen i.v.m mogelijke publicaties nog niet op internet worden gezet, deze zullen later hier voorbij komen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kritisch commentaar is zeer welkom

gr Frank
Gebruikers-avatar
Crack
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 31 Dec 2004 12:49

Mooie platen en mooie kisten Frank!

Mijn voorkeur gaat uit naar 3 en 6. 3 vanwege het menselijke aspect dat je mooi in beeld hebt gebracht en 6 vanwege de gave flyby!
Werd die speciaal voor jou uitgevoerd?
Beetje van mezelf en een beetje van Canon
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

Pracht foto's.

Vuiltje op je lens (of erger)? -> foto 4 links onderin aan de zijkant .......
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
Gebruikers-avatar
Kleintje Pils
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1626
GeregistreerdCOLON 24 Jan 2005 11:54
WoonplaatsCOLON Leusden
CONTACTCOLON

Als serie zijn het mooie foto's van erg mooie kisten! Hoewel je het niet in de hand hebt helpt de stand van de zon je helaas niet echt. De schaduwen zijn erg hard.
Mzzls Remco

[url=http://www.touchdown-aviation.com][img]http://img718.imageshack.us/img718/8660/tda.jpg[/img][/url] [url=http://www.twitter.com/tda_tweet][img]http://img20.imageshack.us/img20/1516/twitterlogoheadern.png[/img][/url]
Niels Bennink
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 87
GeregistreerdCOLON 22 Mei 2007 17:38

Mijn voorkeur gaat uit naar 3, 5 en 6. En tja, de zon doe je niks aan! Netjes hoor.
Canon Jack
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2459
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2005 19:37
WoonplaatsCOLON Beek (LB)
CONTACTCOLON

Erg fraaie platen.

Mooi neergezet.

Mijn favo #3.

Gr
Jack
[url=http://www.one-eyephoto.nl]Mijn website[/url] [b][color=red]UPDATED!![/b][/color]
Verkoop je foto's op [b][url=http://submit.shutterstock.com/?ref=54595]Shutterstock[/url][/b].
Gebruikers-avatar
Birdman
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 141
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2005 12:20
WoonplaatsCOLON Hengelo Ov
CONTACTCOLON

Hey Frank,

Mooi man, hoef jou natuurlijk niet te vertellen naar welke mijn voorkeur uitgaat :wink: voor de anderen, nummer 1 en 3 :D

nummer 3 vind ik echt gaaf, alhoewel ik em nu zo zie er meer nadruk in gelegd kan worden. ofwel via tegenhouden/doordrukken danwel croppen, alleen wat ik persoonlijk gecropped zou zien is maar een heel klein deel vd foto. Het gaat namelijk om het stuk van alleen de twee handen van de CC met de piloot in het midden.
Verder vind ik de laatste de meest creatieve tesamen met 1 toch wel, de andere vind ik toch wat te "airliners standaard", te braaf.

Groeten,
René
Neem ook eens een kijkje op www.vacaviation.blogspot.com

Gegroet!
René
hierbenikdan
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 224
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2005 13:37

allen bedankt voor het onderbouwde commentaar, weer wat verbeter punten voor mijn foto's gevonden.

gr Frank
EOS20D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2005 07:29

Hoi Frank,

Fraaie plaatjes, maar ben persoonlijk meer geinteresseert in 't fotomateriaal van de Su-22UM3/M4's. Waar wil je het e.e.a. in publiceren en wanneer? Zijn de opnames gemaakt op Swidwin bij het 40ste ELT en stonden de Fitters van Miroslawiec (8ELT) er tijdens jou bezoek ook tijdelijk? Nog interessante nieuwtjes omtrent de Su operatiën te horen gekregen (mogelijke upgrades e.d.), of staat dat t.z.t. in het artikel?

Ik hoor 't wel, alvast bedankt!

Gr. Edwin Schimmel
Gebruikers-avatar
Frida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 14 Feb 2007 17:03
WoonplaatsCOLON Putten
CONTACTCOLON

Mijn favoriet is zonder twijfel 1!

[Snap niet wat iedereen ziet in 3..want ik wordt vooral afgeleid doordat ik denk : wat een rare uitgezakte kont..,of zit zn broek niet goed ?..enz.. :roll: 8) ]
[Maar dat ligt aan mij blijkbaar.. :oops: ,want verder is 3 erg populair :D ]
hierbenikdan
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 224
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2005 13:37

EOS20D schreefCOLONHoi Frank,

Fraaie plaatjes, maar ben persoonlijk meer geinteresseert in 't fotomateriaal van de Su-22UM3/M4's. Waar wil je het e.e.a. in publiceren en wanneer? Zijn de opnames gemaakt op Swidwin bij het 40ste ELT en stonden de Fitters van Miroslawiec (8ELT) er tijdens jou bezoek ook tijdelijk? Nog interessante nieuwtjes omtrent de Su operatiën te horen gekregen (mogelijke upgrades e.d.), of staat dat t.z.t. in het artikel?

Ik hoor 't wel, alvast bedankt!

Gr. Edwin Schimmel
Hoi Edwin,

De Miroslawiec kisten stonden idd nog op Swidwin, inmiddels zijn deze weer terug. We hebben het tweede deel van de week doorgebracht op Powidz. Daar stonden nog maar 16 Fitters. De rest stond ook al op Swidwin omdat Powidz een transportveld wordt. De week na ons bezoek hadden ze twee weken vakantie en daarna nog 1 a 2 vliegweken. In de vakantie heeft de Poolse regering besloten direct te stoppen met de 7e op Powidz. Wij hebben die vrijdag dus de laatste officiële Fitter vlucht op Powidz meegemaakt. Een ander hoogtepunt was een live-firing exercise op Swidwin en een recce Fitter op Powidz. We hebben met enkele personen een interview gehad, dat zal allemaal in het artikel komen. We verwachten het artikel binnen één maand aan de internationale bladen te kunnen presenteren.

gr Frank
EOS20D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2005 07:29

HI Frank,

Thanks voor je antwoord. Van een capt. vlieger van het 8e waar ik regelmatig contact mee heb heb ik begrepen dat de mannen van Miro nog tot eind sept. op Swidwin staan.
Heb je enig idee wie de reccetaak van het 7e gaat overnemen, het 40ste van Swidwin? En de Su´s van Powidz, worden die verdeelt onder het 8e en ´t 40e? Nog iets gehoord over het aantal geplande vlieguren van het 40e nu ze geen NRF taak meer hebben?
Geef me ajb nog even een heads up als het artikel geplaats is en in de winkel ligt in één van de bladen.

Thanks, Edwin
hierbenikdan
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 224
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2005 13:37

Bij mijn weten komt de recce taak van Powidz te vervallen. Als ik het goed heb (kan me vergissen) nemen de F-16's op Poznan deze taak over. Hoe lang Swidwin nog doorgaat is ook nog onduidelijk. Echter, veel jaren kunnen dit niet meer zijn

Publicaties zijn nog niet gegarandeerd, als daar verandering in komt laat ik het weten

gr Frank
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar