prijs 2e hands 300d?

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
najtrebla
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2005 14:00
WoonplaatsCOLON Utereg

Hoi,

ik weet niet zeker of deze plek in het forum de juiste is, maar...
iemand heeft mij een 300D (alleen body) 2e hands aangeboden. Aangezien ik nog zoekende was (dit forum gebruik ik daar al tijden met veel plezier voor), kan dat natuurlijk een goede deal zijn.

Ik heb echter "keine ahnung" wat een goede prijs zou zijn. Ik weet wel dat deze in ieder geval goedkoper dient te zijn dan wat ik in Duitsland betaal voor een nieuwe body (nu zo rond de 580 Euro's),... maar wat is fair?

Heeft iemand hier tips voor mij, niet alleen voor de prijs, maar ook waar ik op moet letten, of vragen die ik moet stellen (bijv. over kwaliteit accu). Ik wil niet de bodem uit de kan, maar gewoon een eerlijke prijs.

thnx,
80D - 18-135 EFS nano-USM - Tamron 17-55 2.8 - Canon 50mm 1.8 - Canon 60mm 2.8 Macro EFS
Albert
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 125
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2004 19:55
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

Misschien € 500,--, kitlenzen worden er op marktplaats voldoende aangeboden voor een lekker prijsje en dan heb je toch een mooie deal lijkt mij. Tenminste mits de body okay is natuurlijk.
[size=75]300D+kitlens, EF 75-300mm USMIII, EF 50 f/1,8II, Canon Speedlite 580 EX[/size]
Gebruikers-avatar
Femmy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 210
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2005 20:12

Ik kan er nu ook 1 voor 500 euro kopen met 18-55 mm lens en een 256 mb geheugenkaart! gekocht in december en garantie tot dit jaar december! ik vond het wel een mooie prijs?!

Groetjes Femke
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar