De leeuwen van Blijdorp.

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Flying-Dutch
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 278
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2007 09:47
WoonplaatsCOLON Maassluis

Vorige maand naar Blijdorp geweest en een hele tijd bij mijn maatjes gestaan. Triest verhaal want het waren tot voor kort twee welpen en een moeder. Ze zijn alle drie ziek geweest en 1 welp heeft het niet gered. Daarom doet de derde foto mij erg veel. Echte moederliefde, ben benieuwd wat jullie van de foto's vinden!

.:1:.
Afbeelding


.:2:.
Afbeelding


.:3:.
Afbeelding
[color=red]The only thing that Microsoft makes that does not suck is a vacuumcleaner![/color]
Gebruikers-avatar
Jasper Simmer
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2008 12:11
WoonplaatsCOLON Eindhoven

Foto 1: Leuk moment vastgelegd! Alleen erg jammer dat de foto op de verkeerde plek scherp is.

Foto 2 & 3: Mooie platen, ze komen bij mij alleen wat flets over. De kleuren (vooral van de leeuwen) mogen er wel wat meer uitkomen wat mij betreft. Maar da's misschien een kwestie van smaak.
[size=75]2x Canon EOS 40D, Canon EF-S 10-22mm F3.5-4.5 USM, Tamron AF 17-50/2.8 XR Di II LD Asph, Sigma 30mm F1.4 EX DC HSM, Canon EF 70-200/4.0 L USM, Grip, Tassies, Flitsers, Statief, etc.[/size]
Gebruikers-avatar
Flying-Dutch
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 278
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2007 09:47
WoonplaatsCOLON Maassluis

Bedankt voor je snelle reactie. M.b.t. het commentaar op foto 1 heb je gelijk hoor hij begon te lopen en ineens was die geeuw daar en knipte ik ... en voila... mikpunt net verkeerd!

M.b.t. foto 2 en 3 deze zijn (net als 1) genomen op een druilerige dag in maart met een klein beetje zon en een niet zo sterke lichtlens. Heb met PS elements nog even getweaked maar ik dacht zelf als ik het nog meer zou doen dat het onnatuurlijk zou overkomen. Bedankt voor je commentaar!

Rob.
[color=red]The only thing that Microsoft makes that does not suck is a vacuumcleaner![/color]
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

Ja de eerst mist scherpte. De andere twee zijn hele mooie platen vooral de laatste. Je zou ze haast zelf willen knuffelen :roll:

Gr. Chris :wink:
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Voor mij ook foto 3 erg leuk moment

Gr Ruud
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
Akumal

3 is inderdaad mooi vanwege het moment.
Ik vind de achtergrond van de foto's wel een beetje grauw/blauw/ grijs overkomen.

rob.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar