Pirates! Arr Matey!

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
hills-of-myst
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2005 17:05
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

Afgelopen zaterdag een piraten shoot met Saviël (GM) en Merlijn (DH) gehad. Heel veel geluk met het mooie weer gehad, en het was erg gezellig. Jammer dat de wind zo koud was, maar ach... je moet er ook wat voor over hebben...

Hier alvast wat resultaten:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Jazzs
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 184
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2005 17:39
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

ik vind het een leuk idee, maar de foto's zijn "te goed".. Dat wil zeggen, ze komen allemaal te nieuw over, waardoor het klassieke piratengevoel op mij niet overkomt. Op de derde foto is de lucht erg overbelicht, wat misschien voorkomen had kunnen worden door wat snellere sluiter en licht inflitsen. Het idee is erg leuk, maar de uitvoering mag wat meer aandacht krijgen imho.
[size=75] | Canon 30d + 300d | 580exII + 420ex | 15mm fisheye f2.8 | 17-40 f4 L | 60mm f2.8 macro | 70-200 2.8 IS L [/size]
Gebruikers-avatar
~Cheyenne~
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 12:53
CONTACTCOLON

Foto 2 erg goed!
Op de andere zou ik denk ik nog een bewerking op loslaten, misschien dat het dan wat meer in dat piratensfeertje komt..
Gebruikers-avatar
StefS
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 141
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2007 14:48
WoonplaatsCOLON Zwolle

Foto 1 is wel leuk maar mist wat. Foto 2 is echt absoluut de topper van deze serie. Een mooie sfeer hangt er om heen...

Foto 3 zou met veel nabewerking wel wat kunnen worden maar ik krijg nou niet echt het gevoel dat hij rond 1600 op een groot schip staat. Daar mis ik de sfeer teveel voor.

Foto 4 is netjes maar ook daar zou wat nabewerking niet misstaan.
[size=59]Canon Eos 350D + BG3-grip + 430 EX + 18-55mm kitlens + 50mm F1.8 II + 70-200mm F4 L USM[/size]

Je leeft te kort om alle fouten zelf te maken.
Gebruikers-avatar
hills-of-myst
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2005 17:05
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

thnx voor de reacties. Ik heb eigenlijk alleen de onbewerkte foto's ge-upload. (op foto 2 na dan) omdat ik gewoon niet kon wachten. Inmiddels zijn ze vervangen door de bewerkte versies.

Hier nog een aantal foto's:

5
Afbeelding

6

Afbeelding

7

Afbeelding

8

Afbeelding
Arnoud
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 708
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2006 18:19
CONTACTCOLON

Gafe serie geworden. nummer 5 en 8 vind ik gaaf. Vooral 8 doordat de blik van het model hier zo goed overkomt.

Ook ben ik wel erg benieuwd naar foto 3 als daar meer contrast toegevoegd wordt. Vind de pose en hele look van deze foto ok namelijk....

Groet,
Arnoud
www.vanderwal-fotografie.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar