poster formaten laten afdrukken??????

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
bullsnake
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 213
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2004 23:02

hai daar, ik vroeg mij af welk formaat je foto's moeten hebben om ze groot te laten afdrukken zeg 40*60 en hoger als ik het bij hema probeer geeft ie al een rood vakje weer slechte kwaliteit :? ik heb van alles geprobeerd maar haalt niks uit kan iemand mij hier wat meer over vertellen :P
gr petra
gr petra
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Ik laat afdrukken bij Prifo in de Breestraat in Beverwijk. Verder geen enerverende stad, maar wellicht handig.

Je woont toch in Zaanstad. Waarom niet even langs Camex op de Gedempte Gracht. Hebben ook een mooie afdrukafdeling.
Gebruikers-avatar
RenateG
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3032
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2005 00:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad
CONTACTCOLON

Je woont toch in Zaanstad. Waarom niet even langs Camex op de Gedempte Gracht. Hebben ook een mooie afdrukafdeling.
Woon jij ook in Zaanstad Bullsnake? Grappig! Me 2 :wink:
Misschien dat je idd het beste naar een echte fotozaak kunt gaan voor dat soort ontwikkelingen.
[color=green][b]groetjes Renate[/b]
[size=67][i]*Canon 30D - EFS 18-55mm - EF 24-105/4,0 L IS USM - EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM - EF 50/1.8 ll -Speedlite 580EX - Falcon Eyes 6102 statief - Elinchrom D-Lite Flitsset* [/i][/color][/size]
bullsnake
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 213
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2004 23:02

ja :D leuk jij ook al volgens mij zitten er hier nog meer zaankanters :P
ja idd denk dat ik toch maar naar camex ga het is eigenlijk niet voor mezelf hoor maar bedankt voor de tip allen :P
gr petra
gr petra
Chris 350D
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 324
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 15:28

Heb goede ervaringen met Elka Color. Gaat ook via een fotozaak. Je kunt in de winkel op hetbeeldscherm je foto's bekijken en eventueel nog aanpassen.
Gebruikers-avatar
Ray
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 505
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2005 18:01
WoonplaatsCOLON Megen

Ik heb een foto van 50x75 laten afdrukken via Combi Foto, en die is echt perfect geworden.
duurde wel wat langer als normaal, want ze moesten hem opsturen.
:D
Groeten Raymond

Canon EOS 7D, 18-135 IS , Canon EF 100 - 400 1: 4,5-5,6 L is. Canon EF 28mm 1.8 usm, Canon extender EF 1.4X II, benro 3 pootstatief C257 met KB-0 head.
Tom_Almere
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 835
GeregistreerdCOLON 24 Jan 2005 23:31
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

kijk eens op http://www.groteprint.net/, een collega van mij heeft daar pas een 3 Mpix foto laten afdrukken op A0 (841 x 1189), zag er echt geweldig uit. Foto's worden geplot i.p.v afgedrukt, geeft een erg mooi resultaat met mooi egale kleurvlakken
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar