Bestelling Canon EFS 10-22

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
AJ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2008 21:08
WoonplaatsCOLON Utrecht

Eind vorige maand de EFS 10-22 besteld bij Foto Konijnenberg, waarbij de EUR 50 cashback me uiteindelijk over de streep heeft getrokken.
Destijds stond het objectief al in bestelling bij Canon (de leverancier).
Ondertussen bijna een maand verder, en de 10-22 nog steeds niet in huis...

Twee vragen:
- heeft iemand toevallig dit objectief ook in bestelling staan met dezelfde ervaring qua wachttijd?
- de cashback actie loopt tot eind juli, weet iemand hoe Canon om zal gaan met een objectief dat ruim voor de einddatum is besteld, maar pas daarna is geleverd?

AJ
c.wolthuis
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 405
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2007 20:59
WoonplaatsCOLON zuidholland

Jammer van de wachttijd kan je er nog onderuit zo ja kijk eens op amazon.com in 10 tot 14 dagen in huis .heb zelf een MP-E65 besteld GR.Cor.
Geen Canon kastjes en glas meer.
louisvdd76
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2007 17:37
WoonplaatsCOLON Molenhoek

Gewoon van Broer Konijn eisen dat ze een factuur maken van voor 30-06-08..... en dan heb je nog een maand de tijd om in te sturen volgens mij...
En anders kun je nog de order cancelen en hem bij digitalstreet bestellen met die voorwaarde.... ;-)
Kijk eens wat vaker door je camera....
Johan
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2004 20:33
WoonplaatsCOLON Welten (Z-Limburg)

Bij Kamera-express issie gewoon voorradig. :)
Gebruikers-avatar
AJ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2008 21:08
WoonplaatsCOLON Utrecht

Das toch wel vreemd, broer Konijn is nou toch ook niet één of andere louche internet site...
arjan t
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 300
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2005 17:11
WoonplaatsCOLON Hulsen (Overijssel)

Hallo AJ.

Leg je verhaal gewoon even duidelijk uit bij de Fa Konijnenberg. Je hebt gewoon recht op de cashback. Ik koop al jaren mijn spullen bij Konijnenberg en hun service is betrouwbaar. Het zou kunnen zijn dat met de vakantie drukte er iets mis is gegaan.

groeten,

Arjan.
Gebruikers-avatar
Jimtek
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2007 23:48
WoonplaatsCOLON Dinteloord

AJ schreefCOLONEind vorige maand de EFS 10-22 besteld bij Foto Konijnenberg, waarbij de EUR 50 cashback me uiteindelijk over de streep heeft getrokken.
Destijds stond het objectief al in bestelling bij Canon (de leverancier).
Ondertussen bijna een maand verder, en de 10-22 nog steeds niet in huis...

Twee vragen:
- heeft iemand toevallig dit objectief ook in bestelling staan met dezelfde ervaring qua wachttijd?
- de cashback actie loopt tot eind juli, weet iemand hoe Canon om zal gaan met een objectief dat ruim voor de einddatum is besteld, maar pas daarna is geleverd?

AJ
Hi,

Canon heeft gewoon uitlevering problemen.. :)
ik zit ook al een maand te wachten op m,n 450D twinlens kit..
En er is niemand die kan zeggen hoelang het nog kan duren.. de ene winkel zegt een week de andere zegt 2 weken en nog een ander zegt het kan nog wel een maand duren. Kortom... niemand weet het :)
Dus of gewoon bestellen bij winkels die hem nog op voorraad hebben of gewoon geduld hebben..
Dus Canon.. kom op!!!, beetje productie omhoog schroeven...:)
Canon EOS 450D/Rebel XSI + 18-55 IS + 55-250 IS + Velbon Sherpa 435 R/F + Lowepro Mini Trekker AW
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar