Jacco @ KD-fotografie.nl

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

vandaag dit vrolijke mannetje van 1 jaar in de studio gehad!

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding
MarEos
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2008 13:40

Leuk gedaan! Bij foto 2 zou het meer mijn voorkeur hebben als hij meer naar rechts onder in de hoek had gezeten. Foto 1 vind ik het leukst, ik hou erg van die close-ups!

Groetjes MarEos
-Kijken is niet altijd zien-
EOS 30D / 28-135 1:3.5-5.6 IS USM / 50mm 1.8 / Speedlite 430EX / Linkstar LF-400A flitsset
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

1. leuk moment, heb alleen een beetje moeite met de crop. Had het mooier gevonden als zijn haar er helemaal had opgestaan en bv een vierkant crop. Maar dat is de stijl die ik zelf leuk vind he..De blik in zijn ogen en het knuffeltje erbij is mooi.
2. leuk, lekker zwartwit omzetting ook, streepjes blouse doet het hier leuk zo in zwart/wit. Hij had van mij idd ook meer rechts in de hoek mogen zitten, of zoals de foto nu is, maar dan iets meer ruimte aan de linkerkant.
3. erg leuke uitdrukking, gaaf met die auto Hier hangt op mijn scherm een wat rozige gloed over de achtergrond. Compositie is hier helemaal goed, leuk van dit hoge standpunt.
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar