Cougar

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
JeffreyMH
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2008 21:05
WoonplaatsCOLON Breda

Een foto gemaakt op vliegbasis Gilze Rijen naast mijn mede spotter Jimmy ( gebruikersnaam op deze forum van hem is CH-47D Chinook )

Exposure Time = 1/200"
F Number = F9
ISO = 100
Focal Length = 400mm

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=123648[/img]

Hope you like it
Ernst-Jan
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1014
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 17:05
WoonplaatsCOLON Nieuw-Weerdinge
CONTACTCOLON

Goede scherpe plaat en die onscherpe struiken zien er mooi uit door die warme lucht
60D | 400D | EX 430 II | 17-50 2.8 | 50 1.4 | 70-200 4.0L
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

gaaf plaatje hoor, niet bijzonder, maar wel gaaf :wink:
Gebruikers-avatar
StijnSpijker
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009 00:35
CONTACTCOLON

Is het misschien een idee om een polarizer te gebruiken om de weerspiegeling op de ruiten iets te minderen? Of heb je echt al je licht nodig hierbij? De spiegeling is het enige dat de foto voor mij een beetje afdoet.
Canon EOS 400D + Battery grip, EF 50mm F/1.8 II, EF-S 18-55mm F/3.5-5.6, Tokina AF 11-16mm f/2.8 AT-X Pro DX.
Gebruikers-avatar
gert57
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2007 13:05
WoonplaatsCOLON Ede

Mooi gefotografeerd; dit beeld geeft de indruk van een nijdig insect. Misschien had de rotor er ook nog op gemoeten; de heli werk op mij een beetje "afgesneden".
groet,
---------------------------------------------------------------

"Men beoordeelt een schilder nooit op zijn gereedschap maar altijd op zijn schilderijen"
Gebruikers-avatar
Erwin 350D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 200
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2008 12:46
WoonplaatsCOLON Jubbega

Zag topic, dacht hé leuk, iemand een Ford Cougar gefotografeerd................. mis ( autofiel hè, dan krijg je dat ) :wink:

Maar hele leuke foto, ben het wel beetje met opmerkingen over spiegeling en rotor eens, maar zeker mooie foto.
[size=67]EOS350D/EF-s 18-55/EF28-105 1:3.5-4.5 II USM/ 430EX[/size]
Doch jo ding en lit de lju rabje
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Erwin 350D schreefCOLONZag topic, dacht hé leuk, iemand een Ford Cougar gefotografeerd................. mis ( autofiel hè, dan krijg je dat ) :wink:

Maar hele leuke foto, ben het wel beetje met opmerkingen over spiegeling en rotor eens, maar zeker mooie foto.
Ik ben zowel vliegtuig- als autogek, maar ik dacht inderdaad ook aan de Ford coupé :P.
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Gebruikers-avatar
Birdman
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 141
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2005 12:20
WoonplaatsCOLON Hengelo Ov
CONTACTCOLON

Toch heeft ook déze Cougar vier wielen :wink:

Het blijft kiezen om een foto van een vliegtuig óf hier, óf in het spotters showcase forum te zetten. Het publiek van reacties is wel verschillend. Hier komen vaker fotografisch inhoudelijke reacties langs, dat is soms wel fijner.

Een mooie plaat JeffreyMH! Toch had ik em misschien mooier gevonden wanneer het een staande foto was geweest. Ik mis de hoofdrotor en vind dat er veel nadruk op de stabilo ligt. Het beeld kan misschien sterker door de vormen van het vliegtuig anders in beeld te brengen. Maar het blijft toch wel een smaak kwestie wat ik nu zeg. Ik vind em niet helemaal, jij vind em misschien júist mooi zoals je em in beeld hebt. De romp ligt namelijk wel in de klassieke gulden snede. Technisch niks op aan te merken 8) Mooi scherp en goed in de kleuren.. Heel mooi!
Neem ook eens een kijkje op www.vacaviation.blogspot.com

Gegroet!
René
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar