Foto's afdrukken (Objektief)

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Snoopy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 390
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2004 21:26
WoonplaatsCOLON Leek

Hallo lui

Ik laat mijn foto's altijd afdrukken bij Objektief (Kodak) uploaden via objektief online en twee a drie dagen later heb je ze.
Tot nu toe nooit problemen gehad en altijd mooie foto's van prima kwaliteit.
Heb van de week mijn foto van de pelikaan aflaten drukken op 30x20 en prima en voor een weinig nog geen 2 Euri 50.
Heb nu dezelfde foto naar kruidvat gestuurd omdat men daar volgens sommige forumleden goeie ervaring mee had voor een afdruk van 45x30 kijken hoe dat word. (antwoord volgt)
Kortom tot nu toe geen klagen. :lol: :lol:

See Ya
Gebruikers-avatar
xiphias
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 1348
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 07:03
WoonplaatsCOLON EHHW
CONTACTCOLON

€2.50 voor 30x20, afzetters. Kan bijna overal voor €1.00 minder. Bij Kruidvat was ik voor 30x20 €1.18 kwijt mer afdruk. Moet ze alleen wel zelf ophalen bij filliaal in de buurt. Maarja, voor die euro's die ik bespaar kan ik weer een halve liter V-Power tanken om naar het Kruidvat heen en weer te rijden.

Zelf ook bij picoprint laten drukken maar vindt die van het kruidvat mooier. Picoprint ook weer een stuk duurder maar bezorgen thuis. Niet alle foto's kwamen netjes ongevouwen binnen.

-XiP
XiPHiAS Photography | GoPro Blog | Blog | USA Sport Fotografie

Sportfotograaf, levensgevaarlijk!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar