Kinderen: kleine verzameling van de laatste tijd

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Joyce
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 16:11
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

Hoi,
Ik schaam me diep, ben al zo lang niet meer hier geweest... Ik ben van plan om toch meer te komen en ook naar andere series te kijken en commentaar te geven.
Dit is een beetje wat ik heb gedaan laatste tijd.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding
Groetjes Joyce

Mooi he, alles....

Kijkdoos, lampjes ernaast, lampje erop, glas in verschillende vormen en maten ervoor en een tasje waar alles in moet.
ArieScanner
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 608
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2007 17:00
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Prachtige serie hoor! Foto 1 is mijn favoriet, heel stoer zo deze jongen. Is het ook de bedoeling dat hij zijn knuffel zo afstaat, of zie ik dat verkeerd?

Foto 3 vind ik de stand van de ogen niet mooi. Maar de mond, en de ligging.... prachtig ook. Verder kan ik ze eigenlijk stuk voor stuk af gaan om mijn complimenten te geven over de foto's. Goed werk en genoeg reden om gauw meer te posten :D
[size=75]www.persmoment.nl
Twitter:@persmoment

Canon EOS 7D & 40D (incl. grips)- Canon EF 16-35mm F2.8 L- Canon EF 17-40mm F4.0 L- Canon EF 70-200mm F2.8 L- Canon Speedlite 430EXII- Lowepro Stealth Reporter 400AW & Mini Trekker Classic[/size]
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

Hele mooie serie, met als uitschieter nummer 1 en 7, het idee van nummer 7 wordt vaker gebruikt, maar dat zo'n hummeltje toevallig nog even de lens in kijkt heb ik nog weinig gezien, erg leuk gedaan. Kwestie van toeval of heb je dat hummeltje anderhalf uur laten hangen tot zij (gok ik) keek? ;-)

Cheers,
Arnold
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
Gebruikers-avatar
Joyce
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 16:11
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

ArieScanner schreefCOLONPrachtige serie hoor! Foto 1 is mijn favoriet, heel stoer zo deze jongen. Is het ook de bedoeling dat hij zijn knuffel zo afstaat, of zie ik dat verkeerd?
Hij laat vol trots zijn knuffel zien aan mij... Hij staat hem dus niet af ;-)
Groetjes Joyce

Mooi he, alles....

Kijkdoos, lampjes ernaast, lampje erop, glas in verschillende vormen en maten ervoor en een tasje waar alles in moet.
Gebruikers-avatar
Joyce
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 16:11
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

Nol77 schreefCOLONmaar dat zo'n hummeltje toevallig nog even de lens in kijkt heb ik nog weinig gezien, erg leuk gedaan. Kwestie van toeval of heb je dat hummeltje anderhalf uur laten hangen tot zij (gok ik) keek? ;-)

Cheers,
Arnold
Hoi,
Het kindje keek toevallig gelijk in de lens. Ze was zo nieuwsgierig wat ik aan het doen was...
Groetjes Joyce

Mooi he, alles....

Kijkdoos, lampjes ernaast, lampje erop, glas in verschillende vormen en maten ervoor en een tasje waar alles in moet.
MarEos
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2008 13:40

Mooie serie hoor, nummer 1 en 8 vindt ik het mooist. Het idee van nummer 7 is inderdaad al wel vaak uitgevoerd, maar je ziet het niet vaak met zo'n lekker kleurig doek. Mag ik vragen wat het eigenlijk is waar die baby in hangt. Is het tule ofzo? En wordt het door iemand vastgehouden of hangt het ergens aan?

Mooie serie en idd vaker wat posten! (zeg ik; terwijl ik dat zelf ook wat vaker zou moeten doen!)

Groetjes Mareos
-Kijken is niet altijd zien-
EOS 30D / 28-135 1:3.5-5.6 IS USM / 50mm 1.8 / Speedlite 430EX / Linkstar LF-400A flitsset
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

Leuke afwisselende serie die ik graag mag zien. De foto die er voor mij uitspringt is toch wel foto 7, idd niet meer zo origineel...maar ik heb deze nog niet eerder met een gekleurd doek gezien..erg leuk.
Foto 1 vind ik ook erg gaaf, mooi gedaan met de scherptediepte. Van mij zou deze of links of rechts het canvas evt. vergroot worden. Denk dat de foto dan nog mooier kijkt...
Foto 2. leuke crop..lekkere kleurtoon ook.
Foto 3. tussen wakker blijven en in slaap vallen in :lol:
foto 4. erg leuk...mooi kindje ook..twijfel alleen over de scherpte op de ogen..kan dat? Alleen vind ik halverwege de foto de achtergrond een roze gloed krijgen.
foto 5. nice
Foto 6. weer erg mooi, en die blik is prachtig. Zwart/wit vind ik hier ook erg mooi kijken.
Foto 7. top top top, canvas vergroten lijkt mij nog mooier..maar nu vind ik de foto ook al gaaf hoor.
Foto 8. ik dacht eerst jammer dat er niet iets meer licht op de onderkant van zijn beentjes valt..maar hoe langer ik kijk, ik daar steeds meer aan ga twijfelen of dat wel nodig is. Ook erg leuk.

Fijn dat je weer foto's laat zien Joyce!
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
Gebruikers-avatar
Joyce
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 16:11
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

MarEos schreefCOLONMooie serie hoor, nummer 1 en 8 vindt ik het mooist. Het idee van nummer 7 is inderdaad al wel vaak uitgevoerd, maar je ziet het niet vaak met zo'n lekker kleurig doek. Mag ik vragen wat het eigenlijk is waar die baby in hangt. Is het tule ofzo? En wordt het door iemand vastgehouden of hangt het ergens aan?

Mooie serie en idd vaker wat posten! (zeg ik; terwijl ik dat zelf ook wat vaker zou moeten doen!)

Groetjes Mareos
Het is een vitrage gordijn van de xenos.
Ze wordt vastgehouden door iemand (mama).
Dankje voor de complimenten.
Groetjes Joyce

Mooi he, alles....

Kijkdoos, lampjes ernaast, lampje erop, glas in verschillende vormen en maten ervoor en een tasje waar alles in moet.
Gebruikers-avatar
Joyce
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 16:11
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

marian schreefCOLON foto 4. erg leuk...mooi kindje ook..twijfel alleen over de scherpte op de ogen..kan dat? Alleen vind ik halverwege de foto de achtergrond een roze gloed krijgen.
Ik heb nog steeds moeite mijn witte achtergrond goed belicht te krijgen, heb altijd wel vlekken die overbelicht zijn of dat het wit wegloopt net als hier.
Heb je tips voor me? Ik heb al vanalles geprobeerd. Achtergrond helemaal overbelichten of juist heel weinig belichten, plu's er wel op, plu's er niet op, alleen met reflectors etc etc...
Groetjes Joyce

Mooi he, alles....

Kijkdoos, lampjes ernaast, lampje erop, glas in verschillende vormen en maten ervoor en een tasje waar alles in moet.
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

Ik weet het grrr..ik stuur je even de foto met mijn bewerking..
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar