Pagina 1 van 17

FotoSG

GeplaatstCOLON 25 Feb 2009 12:36
door Renate~B
Wil even dikke reclame maken voor fotoSG, wat een geweldige service zeg!

Een tijd geleden had ik problemen met mijn flitskoppen, nu heb ik prima uitleg gehad over wat ik verkeerd deed, waardoor het allemaal weer prima werkt.

Nu was het batterijklepje van mijn ontvanger spoorloos verdwenen wat erg vervelend is aangezien het klepje contact moet maken wil hij werken.
Heb fotoSg gevraagt of ze misschien nog aan een klepje kunnen komen en deze word vandaag of morgen toegestuurd.

Ben echt zo ontzettend blij!

GeplaatstCOLON 25 Feb 2009 12:45
door Nol77
Goed om te horen, heb pas een kleine 800 euro overgemaakt naar ze voor mijn thuisstudio, had toevallig vandaag een bericht dat ze het gaan versturen. De reden dat ik daar koop is dat ik ontzettend netjes te woord ben gestaan en goed geadviseerd ben, dus ik doe even mee met het uploaden van het veertje richting SG ;-)

Cheers,
Arnold

GeplaatstCOLON 25 Feb 2009 13:59
door martinus
Ik ga daar in mee. Prima service, Had problemen met één vd flitsbuizen en over de telefoon werd er goed meegedacht wat het zou kunnen zijn en hoe te verhelpen. Uiteindelijkt blijkt één vd buizen niet goed en deze valt natuurlijk buiten de garantie. :evil: Geeft SG toch 10% korting op een nieuwe buis. Ik vind dat netjes.

GeplaatstCOLON 25 Feb 2009 14:17
door MarEos
Heb zelf enige tijd geleden wat problemen gehad met de reparatietijd van een flitskop bij FotoSG. Het zou ongeveer 4 weken duren voor ik em weer in huis had en uiteindelijk heeft het 8,5 week geduurd. Ik hoefde echter niets te betalen, terwijl de flitskop door eigen schuld kapot was gegaan (laten vallen). Dat maakt dat ook ik best goed te spreken ben over FotoSG.

GeplaatstCOLON 25 Feb 2009 17:14
door Elisabethfotografie
Ik geef ze ook een veertje! voor in de pluim

Veel spullen voor mijn studiowerk haal ik er geregeld vandaan
omdat ik op 10 min rijden van ze afwoon haal ik het spul op.
krijg altijd nog goed advies...
goede service!

GeplaatstCOLON 26 Feb 2009 00:27
door Deos
Mooie producten, bedankt voor de tip!

GeplaatstCOLON 22 Nov 2009 08:59
door Twins
Ook ik vind de service uitstekend. Op de Zoombeurs heb ik 2 Linkstar flitssets van 400W/s gekocht en deze zouden na 10 november worden verstuurd. Afgelopen donderdag kreeg ik een telefoontje dat het nog wel even zou duren met de levering. De FotoSG-meneer zei toen: we kunnen 2 dingen doen of je wacht er op of je krijgt 2x 500W/s sets zonder extra bijbetaling. Daar hoefde ik dus niet lang over na te denken en zaterdagmorgen stond TNT al voor de deur met 2 grote dozen. Ik had ze pas volgende week verwacht :lol:
Je wordt vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en men neemt ruim de tijd voor het gesprek en uitleg. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant.

Groeten Henk

GeplaatstCOLON 22 Nov 2009 11:38
door Nol77
yep, ik heb haal daar ook de spullen voor mijn studio.
Service is prima, je wordt netjes te woord gestaan, leveringen gaan soepel en ook ik kreeg een keer een duurder product zonder bijbetaling omdat wat ik wilde hebben voorlopig even niet op voorraad was. Prima bedrijf!

Edit: O, ik had al een veertje gedaan zie ik nu pas haha ;-) Je zou haast nu denken dat ik aandelen heb...

Cheers,
Arnold

GeplaatstCOLON 22 Nov 2009 11:47
door robfzr1000
Ben altijd erg tevreden geweest over foto SG, tot ik in augustus mijn slave flitsers verkocht had, en ik er achter kwam dat 1 van de 2 flitsers niet meer werkt. (heb ze 3x gebruikt, daarna een "echte" flitsset aangeschaft.)
Gebeld en kon de lamp opsturen, sindsdien niets meer gehoord, meerdere keren gemaild, maar geen reactie.
Goed dat ik dit topic weer zie, was helemaal vergeten dat die lamp er nog ligt.
Ga volgende week wel bellen, maar valt me zwaar tegen van SG.

GeplaatstCOLON 30 Nov 2009 18:18
door avdakker
Heb een linkstar setje gekocht een paar maanden terug. Nu is er 1 defect dus terug gestuurd. Anderhalve week later krijg ik pas bericht dat de lamp opgestuurd is ter reparatie omdat ze 1x per 2 weken verzenden naar de reparatie afdeling..... Erg jammer vind ik dat.

GeplaatstCOLON 30 Nov 2009 19:19
door Ellie Wijman-Loots
alleen maar positieve ervaringen met fotoSG waar ook wij onze studiouitrusting gekocht hebben.

GeplaatstCOLON 06 Mrt 2010 16:17
door avdakker
Inmiddels al dik een maand aan het wachten op een flitssetje van linstar om mijn huidige set aan te vullen..... Naar het schijnt is momenteel het uitleveren nogal moeillijk voor de leverancier ?

GeplaatstCOLON 06 Mrt 2010 16:18
door martinus
da's jammer !

GeplaatstCOLON 10 Mrt 2010 10:31
door Rocker
ik had daar ook een Linkstar setje in bestelling staan (begin januari bestelling geplaaatst). Hij bleef maar niet uitleverbaar en ze konden ook niet aangeven wanneer hij wel binnen zou komen ivm problemen bij leverancier.

Oeds stelde toen voor om de nieuwe StudioKing te leveren. De 250Ws of 400Ws. Die van 250 had hij op voorraad en kon hij direct uitleveren, die van 400Ws niet, maar zou hij de volgende week kunnen leveren wanneer ik die zou willen.
Ik was daar eerst nog wat huiverig voor omdat ik het merk niet ken, maar na een tweetal telefoontjes waarin ik erg prettig te woord ben gestaan door hem, en het feit dat ik al meerdere keren gehoord/gelezen heb dat zij alle setjes eerst uittesten voordat ze hem in het assortiment brengen ben ik toch maar voor die StudioKing (400Ws) gegaan. Ook de uitnodiging om langs te komen zodat ik hem zelf kon proberen, hij had toen een 250Ws staan tenslotte, bracht mij een beetje over de streep.

Dat was toen op donderdag, de dinsdag erna kreeg ik de set binnen. Ik kan hem niet vergelijken met de Linkstar omdat ik daar geen ervaring mee heb, maar ik vindt het een prachtset, erg compleet met tas/grid/kleppenset (heb wel een softbox erbij gedaan ipv een plu), en al met al dus erg tevreden met de service. Al had de communicatie dat er leveringsproblemen met de linkstar waren wel wat actiever gemogen van mij.

GeplaatstCOLON 10 Mrt 2010 16:16
door Dimitri
Ook mijn bestelling duurde wat langer als normaal.
Maar kreeg net een mail dat ze een levering hadden gehad van linkstar
dus dat ze verwachten dat ze het volgende week kunnen opsturen.

Gr Dimitri

GeplaatstCOLON 10 Mrt 2010 20:35
door DennisR
Dat zou mooi zijn, want ik heb ook nog 2 bestellingen open staan.

GeplaatstCOLON 10 Mrt 2010 20:49
door Dimitri
Nog ff geduld hebben dan Dennis.

en als het echt te lang duurt zou ik gewoon mailen/bellen

Gr Dimitri

GeplaatstCOLON 11 Mrt 2010 16:17
door DennisR
Dat heb ik ook wel :)

Ik heb een tijd terug eens een mail gestuurd en toen hebben ze me uitgelegd waarom het leveren zolang duurde dus wacht gewoon af.

GeplaatstCOLON 11 Mrt 2010 16:58
door Anoniem 4
Echt betrouwbaar klinkt het allemaal niet. Zou toch maar een ander/e merk/leverancier zoeken.

GeplaatstCOLON 12 Mrt 2010 09:43
door Rocker
Dat ben ik niet met je eens, Illuminatus.
Er zijn hier al vele mensen die de persoonlijke benadering van FotoSG al geroemd hebben. Als je ze belt hang je zo een half uur met ze aan de lijn door alle uitleg die je krijgt, ze nemen de tijd voor je.
Het is wel een kleiner bedrijf dan Konijn of KE, en daardoor lang niet alles op voorraad, en nu lopen ze tegen leveringsproblemen van Linkstar aan helaas. Maar toen ik dus die bestelling geannuleerd heb en voor een ander merk gekozen heb, was hij een halve week later bij mij binnen, terwijl zij hem op dat moment ook nog niet op voorraad hadden.