Breskens

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
LotusE
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2004 18:09

Ok, het is geen verre bestemming, maar afgelopen weekend was het behoorlijk mooi weer, dus iedereen naar de Belgische kust, wij dus niet, wij naar Breskens, maar daar was er dus wel héél weinig volk :D :

[img]http://www.thegeckocam.com/175_7576_b.jpg[/img]

Tv( Shutter Speed )
1/500
Av( Aperture Value )
10
ISO Speed
100

Alle commentaar welkom...

Groeten

LotusE
cadboer
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 920
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2004 12:25
WoonplaatsCOLON Leiden

Vakantie is vakantie waar je ook bent.
Je foto is wel erg groot ik blijf scrollen, volgens mij kun je hem beter in je album zetten en dan als post plaatsen.zie hier http://www.300d.nl/forum/viewtopic.php?t=2098

Dan wordt je foto wat overzichtelijker.
Groet André

Canon 5D MKII - Canon Ef 17-40mm f/4L - Canon Ef 24-105mm f/4L - Canon EF 70-200mm f/2.8L USM
- EF 50 mm 1.8 MK II - Flitser 430 ex.

Site Mijn foto's
350D wannabe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 616
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2005 13:31
WoonplaatsCOLON Heiloo

Je bedoeling komt helemaal over, vakantie, rust en weinig mensen.
Foto kan inderdaad iets kleiner.

Mvgr, Hans.
Mvgr, Hans.

[size=67]Canon 350D + Canon 70-200 f:4L + Tamron 28-75mm f:2.8 + Canon 50mm f:1.8 + Tokina 12-24mm f:4 + Sigma 18-125mm f:3.5-5.6 + Canon Speedlite 430EX met omnibounce[/size]
Gebruikers-avatar
wvangerven
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 647
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2004 13:03
WoonplaatsCOLON Arnhem

Inderdaad: leuke vakantiefoto. Toen ik hem opende dacht ik: leuk zeg: die compositie met die golfbrekers, het water en het zand. Toen ging ik naar rechts en dacht ik: hé, die stenen golfbreker zou ik hebben weggelaten. Vervolgens naar beneden: zand, zand, nog méér zand en vervolgens een vrouw. Toen werd me de foto duidelijk :D (duurt altijd effe, hoor, bij mij... :lol: ).
Zonder dollen: je zou ook eens iets moeten proberen met de combinatie lucht, zee, golfbrekers en zand en dat dan creatief bewerken. :idea: Moet heel mooi kunnen worden!
LotusE
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2004 18:09

bij deze genoteerd, ja 't was de eerste keer dat ik hier een foto zette, vandaar, heb hem een beetje verkleind... :D

idd spijtig van die golfbreker, had het eigenlijk nog niet gezien... :shock:

Groeten

LotusE
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar