Zoe @ PiaR [nude]

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

Gisteravond de workshop van die dag ''s avonds afgesloten onder de brienenoordbrug. Daar wilde ik ook wel wat meeschieten. Hier mijn keuze, geen serie maar losstaande beelden.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

#2 is van grote schoonheid, al denk ik dat het leuker was geweest als je het model iets verder van dat paaltje af had kunnen plaatsen.
Aan #3 moet ik even wennen, dit soort beelden ben ik niet gewend van je. Afwisseling en variatie is top, een fotograaf moet ook niet vastroesten in een vast stramien.
Kan me voorstellen dat je dik tevreden bent over het licht in #5 , voor mij is het totaalplaatje een beetje ....... ehhhh..... 'gewoontjes'. Wat centraal, wel een heel ongedwongen pose.
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
Dimitri
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4483
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2008 11:28
CONTACTCOLON

Hey Piar.

Een mooie serie van een mooi model.

Foto1) vindt ik een mooie foto, mooie licht bronen.
Foto2) Deze vindt ik heel mooi mooi licht en kleuren heerlijk.
Foto3) Een keer wat anders maar wel mooi.
Foto4) Deze vindt ik persoonlijk nie zo mooi, door de hoek en de afstand
Foto5) Leuke mooie foto, maar komt bij mij over als een snapshot :oops:

GR Dimitri
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

mooie reeks, verbaas me nog wel steeds over het gegeven, dat men dit work(shops)noemt.
grt,bouk.
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

Martin, dat paaltje zat ons bij de opnamen al lelijk in de weg, we hebben zo goed mogelijk ons best gedaan om haar in ieder geval vrij te houden van het paaltje. Uit de grond ging die niet, en shoppen is daar best lastig.

3 is idd weer eens wat anders, ik doe het zelden, maar moet niet in hetzelfde blijven hangen. Zie het als een experiment om de reacties te peilen en niet als een eindprodukt. Dat geldt ook voor 5. Ik maak ze vaker maar plaats ze zelden. Omdat ik wel eens hoor dat mijn poses gekunsteld over kunnen komen, heb ik nu maar eens een "snapshot" geplaatst. Ik heb lang lopen dubben, heb nog vele andere mooie "gewone" opnamen.

Bouk...waarom verbaast je dat. Alhoewel dit toevallig een zeer gevorderde groep was, wordt er wel degelijk lesgegeven over licht opstellingen, poses enz enz. Het grootste deel was trouwens in de studio, alleen het avond deel was buiten. In de studio doe ik zelf zelden tot nooit mee, alleen op speciaal verzoek als men mij eens aan het werk wil zien. Ook dat kan heel leerzaam voor deelnemers zijn.
Gebruikers-avatar
Dimitri
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4483
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2008 11:28
CONTACTCOLON

piar-fotografie schreefCOLON Ik heb lang lopen dubben, heb nog vele andere mooie "gewone" opnamen.
Ik zou zeggen plaats ze gerust, tis niet zo dat ze lelijk zijn!

GR Dimitri
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

Ik hou mijn deelnemers altijd voor dat durven selecteren heel belangrijk is. Dan moet ik zelf natuurlijk wel het goede voorbeeld geven :)
Navigator

bouk schreefCOLONmooie reeks, verbaas me nog wel steeds over het gegeven, dat men dit work(shops)noemt.
grt,bouk.
Bouk, ben heel benieuwd naar de onderbouwing van jou verbazing. Verwacht je dan een klas aan tafeltjes met een bekertje melk en een hele ochtend pennen?

Peter

Met dank aan Wiki*****
Een workshop (soms: "clinic") is een activiteit van een dag of meerdere dagen waarbij de deelnemers specifieke kennis meekrijgen over het onderwerp van de workshop. Anders dan in een lezing wordt in een workshop vaak de mogelijkheid tot intensieve discussie en het oefenen en verbeteren van vaardigheden gegeven, waarbij de workshopleider aanwezig is om bij te sturen en additonele informatie te geven. Een workshop heeft vaak tot doel het inzicht in bepaalde onderwerpen te vergroten door het actief deelnemen door de participanten.
rsvb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2007 12:01

Mooie locatie, maar de balans tussen de locatie / achtergrond en het model zie ik in geen enkele foto goed uit de verf komen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar