Pagina 1 van 1

Unreal

GeplaatstCOLON 20 Aug 2009 22:02
door sugarman
Even een avondje photoshoppen en dit als resultaat.

Ben benieuwd hoe dit over komt.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=145453[/img]

GeplaatstCOLON 20 Aug 2009 22:15
door j.jennekens
Wat heb je geshopped?? :lol: :lol: :lol:

Nee ziet er goed uit. Ik heb bewondering voor iemand die dit kan!
Ik moet het doen met hetgeen uit de camera rolt! :(
Nou ja, heb wel een totaal andere fotointeresse!

Jo :wink:

GeplaatstCOLON 20 Aug 2009 22:17
door Stevige Kost
Erg mooi gedaan, ik heb alleen een klein
probleempje met het licht op haar huid.
Is volgens mij iets te licht voor de omgeving.
En als je naar haar voeten/laarzen kijkt zie je ook geen
kloppende schaduw.
Toch erg goed gedaan! Haar houding vind ik geweldig.

GeplaatstCOLON 20 Aug 2009 22:26
door Harmr
Bewondering voor het feit dát je het voor elkaar krijgt, maar ik vind hem niet zo mooi omdat het ogenschijnlijk toch niet klopt.. het licht komt niet overeen en vooral bij haar voeten vind ik het te nep..

GeplaatstCOLON 20 Aug 2009 22:48
door sugarman
Te op geplakt dus :)
Ik zie dat ook en vooral bij haar voeten.

Maar een schaduw? Die was er niet hoor :wink:
Bewust niet gedaan omdat ik vind dat dat juist zo onecht over komt.
In het echt probeer ik juist schaduwen te vermijden en zo ook hier.

Maar een beetje schaduw bij haar voeten was wel beter geweest.

GeplaatstCOLON 21 Aug 2009 05:36
door C8080
Schaduw is er altijd en overal, ook in computerspelletjes.
Kijk maar tussen de muurtjes links van de trap.

GeplaatstCOLON 21 Aug 2009 05:46
door petuut
Ik doe het je niet na. :wink: Mooi gedaan, man !

Groet, Ruud

GeplaatstCOLON 21 Aug 2009 08:47
door Peije
De overgang van het model naar d achtergrond vind ik heel hard. Misschien kun je die met feather een beetje zachter maken. Het mofel en de achtergrond blenden dan mooier in elkaar. Ik denk wel dat een klein schaduw donker onscherp vlekje onder het model, of in iedergeval in de buurt van de voeten iets echter overkomt. Ik ben nu met dit bewolkte weer naar mijn voeten aan het kijken en ook dan zie ik een klein donker vlekje onderaan.

GeplaatstCOLON 21 Aug 2009 09:44
door sugarman
Het blijft een game :)

Maar zoals ik al zei is het idd beter om wat schaduw bij haar voeten te maken.
In dit soort omgevingen komt dat beter uit.

Om te laten zien dat er niet altijd schaduw aanwezig is, is hier onder het origineel.

Afbeelding

Schaduw tussen de muurtjes is volgens mij het effect van een vuurwapen?

Afbeelding

GeplaatstCOLON 21 Aug 2009 10:45
door huppekees
sjapoo

ik vind het klasse gedaan..

vanwege de slechte kwaliteit foto van het spel, weet je toch een fraaie achtergrond neer te zetten.. helaas komt dan het op-plekkerige iets te veel over..
Maar neem tien mensen uit een winkelend publiek en zij weten of zien het niet

gewoon grappig, netjes en creatief werk...

plezier.. :wink:

GeplaatstCOLON 21 Aug 2009 11:08
door jspr
zoek eens naar screenshots van HalfLife 2, dan heb je het in ieder geval makkelijker met de achtergrond (is ook wat meer bruikbaar denk ik)

GeplaatstCOLON 21 Aug 2009 13:29
door karsw
Ik vind het ook klasse gedaan. Zie eerder tips zodat het iets minder geplakt lijkt. En er zijn zeker schaduwen, kijk langs de trappen en muurtjes, is niet van wapens maar van lichtinval. Je zou iets van haar schaduw (lichtjes) kunnen maken, maar het gaat ook om het licht OP haar, bv op haar broek en armen. Mss beetje gemier maar dat soort dingen zorgen er mi voor dat het nog meer gaat kloppen.

Ook wel benieuwd of je haar in een actionfigure kunt veranderen :). Bv met flinke shadow highlights ofzo.

GeplaatstCOLON 21 Aug 2009 18:08
door Peije
... en toch zie ik een klein beetje schaduw onder haar linker (rechts in de foto) voet.....

Als ik bij het orgineel naar het muurtje kijk, is de bovenkant anders dan de zijkant. Volgens mij komt dat door een klein beetje schaduw....

Sorry.... :oops:

GeplaatstCOLON 22 Aug 2009 00:06
door sugarman
Ik ga opnieuw beginnen en neem al jullie goeie tips mee :)