Dominatour, Kelder Dynamo

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Juist, de kelder, en in de kelder hangen drie spotjes: 1 met een blauw filtertje en twee met groen. En omdat het zo leuk is zetten we een extra spotje op het drumstel: lekker rood :evil:.
Ergo, het was een enorme uitdaging er iets van te maken en juist dat maakt het weer erg leuk om te doen. Helaas heb ik nog geen lichtsterke groothoek, die was me hier wel goed van pas gekomen. Dit keer enkel portretjes dus.
Gemiddelde settings: ISO 3200, F1.4 50mm.

1. Haribo macht Kinder Froh
Afbeelding

2. Burning Skies
Afbeelding

3. Trigger the Bloodshed
Afbeelding

4. Annonations of an Authopsy
Afbeelding
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

leuke namen hebben die bandjes :evil: om depri van te worden, behalver Haribo dan..

Maar gezien de omstandigheden leuke serie !!
Fotograferen is kijken niet klikken.
ronhui

Misschien wel dankzij die omstandigheden een hele mooie serie, ik houd wel van dit soort fotografie!
CAvE
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2009 11:40
WoonplaatsCOLON Den Haag

Mooie foto's, ze geven goed de sfeer weer. Ik had alleen verwacht dat je met 1.4 een kleiner bereik zou hebben wat scherp zou zijn. Dit valt me alles mee!
Canon EOS 30D+BG | EOS 50+BG | 17-85 IS USM | 70-200 F4 L IS | Speedlite 380EX
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Hey bedankt voor jullie reacties!

Ja dat van die namen... Ze hebben ook geen medelij met de fotograaf die dat allemaal moet onthouden en correct bij de plaatjes plaatsen ;)
@Cave. Omdat ik met 50 mm werk moet ik een redelijke afstand houden tot de figuren, en dan valt het met die scherptediepte nog wel mee

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
nando
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1359
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2006 12:57
CONTACTCOLON

Hey Marc,

geen smoesjes over het licht hè. Je krijgt wat je verdient... eh, je krijgt wat er voor handen is en daar moet je het mee doen.
En zo maakt het elke keer weer een nieuwe uitdaging.
hehe

1) superfoto. Zo is het. Intens, geheimzinnig.
2) goed, maar minder dan die eerste. Dat komt omdat die eerste er met de neus bovenop zit en hier bij deze is teveel ruimte (=minder intens)
3) Heerlijk - veel zwart en weinig wit :-D
4) hmm - daar hebben we het al uitgebreid over gehad. Ik vind deze te gladjes en misschien te weinig contrast...

Een lekkere serie. Niet ondanks het licht, maar juist dankzij het licht dat je had. Het dwingt je anders te fotograferen en maakt het dus meteen lekker anders dan anders.

(y)
Over trouwen, natuur en alles wat je over fotografie wil weten
http://www.nandoharmsen.nl
http://www.nandoonline.com
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Dank je Nando...

Je tips die je bij #4 gaf heb ik gebruikt voor het uitwerken van de Def Americans serie.

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar