Opschonen laatste nieuws

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
rogergorissen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 17 Jan 2006 12:13
WoonplaatsCOLON Sittard

Ik lees eosdigitaal regelmatig via een mobile device. Ik moet dan eerst door bijv. het laatste nieuws scrollen voor ik bij de nieuwe berichten op het forum aankom.
Het laatste nieuws is echter nogal gedateerd, zoals de uitreiking van de eerste 5DMkII, die alweer enkele maanden op de markt is.

Ik neem aan dat meer mensen hier mee zitten.

Mag ik de moderators of beheerders voorstellen de rubriek met de laatste nieuwtjes op te schonen of te verplaatsen op de site, of de site geschikt te maken voor mobiel gebruik?

Dank!!
EOS50D, Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 24-105 L IS USM - Canon 50 1.8 mkII - Canon 18-55 kitlens - Canon 430EX
Gebruikers-avatar
ebvandevechte
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2351
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2005 21:52
WoonplaatsCOLON Woubrugge, in het Groene Hart van NL

Roger, log je mobiel dan wel in op de eos digitaal site en meld je je aan?
Of lees ik het verkeerd. Volgens mij kun je alleen het laatste nieuws lezen wanneer je bent aangemeld.
Garoeten van €b
De echte fotograaf kan niet zonder zijn CANON ....... you can ?
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

@ebvandevechte: Heeft denk ik niets met mobiel te maken. Als ik naar de hoofdpagina ga, zie ik ook "nieuws" als:
De EOS-Dag 2009
Thursday 22 January 2009
Beste leden

** Op ZATERDAG 30 MEI 2009 te Fort VECHTEN bij Bunnik ** zullen wij de EOS-dag 2009 organiseren.
De eerste Canon EOS 5D Mark II overhandigd
Thursday 27 November 2008

De eerste Canon EOS 5D Mark II overhandigd aan Marco Borsato bij Calumet Amsterdam
Niet gek dat de TS zich afvraagt of daar niet eens de bezem doorheen kan...

"EOSDigitaal.nl - Kijkt verder (terug) dan je lens lang is!" :lol:
fotoarts
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 4551
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 12:19

Bedankt voor het melden. Dit is een blijvende issue waar moderators niets mee kunnen.
Misschien is het een idee om een PB naar maartenw, Xiphias of hades_1 te sturen?
Gebruikers-avatar
ebvandevechte
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2351
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2005 21:52
WoonplaatsCOLON Woubrugge, in het Groene Hart van NL

Pieterr schreefCOLON@ebvandevechte: Heeft denk ik niets met mobiel te maken. Als ik naar de hoofdpagina ga, zie ik ook "nieuws"
De EOS-Dag 2009
Thursday 22 January 2009
@Pieterr - dat scherm sla ik altijd over, ik heb mijn snelkoppeling gelijk naar het forum. Maar je hebt gelijk.
Garoeten van €b
De echte fotograaf kan niet zonder zijn CANON ....... you can ?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar