Kawasaki ZZR 1400

Stillevens, producten, glaswerk, etalages...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
stefanzx-6r
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 494
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2008 13:51
WoonplaatsCOLON Den Haag

Gewoon even wat geprobeerd

Afbeelding

Is het wat :roll:

F4 1/30 ISO 1600 -0,3-stap 121mm

Ook nog eentje van een R1

Afbeelding

F5.6 1/20 ISO 400 -1-stap 50mm
Canon EOS 550D

Mijn Album
Gebruikers-avatar
fritsfranken
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 71
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2010 12:43
WoonplaatsCOLON Roosendaal

Nog steeds geen reacties... zal ik maar eens dan?

Het is een leuk probeersel, maar ook niet meer. Het "eventjes een fotootje maken" straalt ervan af. Bij productfotografie gaat het mijnsinziens om de detalis.

Bij foto 1 is de naam Kawazakie een beetje kapot belicht en ik snap de comp niet zo goed. De schaduw is leuk op de achtergrond maar lijdt nu af van het product.

Bij foto 2 verbaast het me dat de motor is blijven staan want hij staat zo scheef als een hoerentoeter... Ook hier had ik de hele motor graag scherp gezien of juist een extreme scherpte diepte. Die van nu is een beetje halfbakken. Het lijkt erop alsof deze een keer een schuiver heeft gemaakt. De body (heet dat zo?), of in ieder geval het blauwe ding, ziet er wat geschaafd uit.

Je moet ook de lamp in je bureaulamp vervangen door een krachtigere mannen-lamp ipv het zachte peertje die er nu inzit.

Het zijn toch gewoon modelletjes hé?
[color=#315575][size=75]
50D | 18-200 EF-S F3.5-5.6 IS | Lowepro Fastpack 200 | Hoop wensen...[/size][/color]
Gebruikers-avatar
stefanzx-6r
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 494
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2008 13:51
WoonplaatsCOLON Den Haag

Bedankt voor je reactie. Ja, het zijn allemaal modelletjes en als verlichting had ik 2 kleine zaklampjes gebruikt :wink: Heb totaal geen ervaring met dit soort fotografie en ook niet de middelen om het goed te doen maar wilde eens wat proberen.
Vind het op zich wel leuk dus misschien ga ik hier wel meer mee oefenen.
Canon EOS 550D

Mijn Album
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar