Belgische Boerderij

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Manny
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1540
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2005 20:24
WoonplaatsCOLON West-Brabant

Vandaag een nieuwe poging ondernomen om de oude wagenwerkplaats in Essen (B) te bezoeken, deze keer succesvol. Maar toen ik daar van het terrein afliep viel mijn oog op de volgende boerderij, de vervallen staat en de spullen trokken mijn aandacht, en dat leverde onderstaande foto op:

Afbeelding

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik de foto zo 'af' vind, ik twijfel of ik niet wat meer de aandacht op het linkergedeelte wil leggen, daarom maar even in testcase geplaatst.
[color=silver]18-55[/color]
Gebruikers-avatar
AvanO
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 316
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2009 11:36
WoonplaatsCOLON Midden van het land
CONTACTCOLON

Ik ben er net zo als jij ook nog niet helemaal uit of de foto af is. Enerzijds doet ie me zo niet zoveel; aan de andere kant zou je er wellicht wat meer uit kunnen halen door de 'rommel' te benadrukken. Ik heb er zelf even mee zitten spelen, beetje croppen. Wat mij betreft kan de onderste helft, zeg maar het gras, er grotendeels af. Ook de linkerkant, ongeveer tot de elektriciteitspaal zou weg kunnen. Daardoor vind ik het al wat leuker worden. Iets dichter naar het onderwerp toe en daar een detail uit halen, is denk ik ook niet verkeerd. Maar ja, dan moet je wel weer naar Essen toe :wink:
Arie

Leuke speeltjes, waar altijd wat bij kan.
Gebruikers-avatar
Manny
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1540
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2005 20:24
WoonplaatsCOLON West-Brabant

Je treft precies waar ik mee zat, dat wordt dan toch nog een ritje naar Essen, gelukkig is dat maar een kwartiertje van hier :)

Ga nog eens croppen en bijsnijden om te kijken waar het sterker van wordt. Bedankt.
[color=silver]18-55[/color]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar