Kreta .. De Vakantiekiekje ... Ongedierte (Upd. 5) (Page 4)

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
PeetPlafond

Net terug van een weekje Kreta en heeel veeeel foto's rijker... Ga een paar onderwerpen eruit lichten en posten.. als het onderwerp wijzigt , verander ik de topictitel wel...
Eerst maar het licht...
Laatst gewijzigd door 7 op PeetPlafond, in totaal 21 keer gewijzigd.
eric_nl
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 3773
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:52
WoonplaatsCOLON NL
CONTACTCOLON

Jaa, nummertje 1 is het voor mij, wat een mooie kleur en sfeer. 2 vind ik ook goed. Is dit in Rethymnon?
PeetPlafond

1 en 2 zijn allebei genomen in Chania Eric
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

Mooie serie zeg :D . Foto 1 springt er voor mij helemaal uit.. prachtig van kleur en compositie, en foto 6 is ook waanzinnig mooi.
Groetjes Marian
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
maicoz
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2005 12:09

Hallo Peet,

lekkere serie hoor.
#1 echt een super plaatje! heerlijke kleuren en goede compositie. Beste van serie!!! (Ok toch nog ff zeiktipje; 1 klein stapje naar rechts was misschien ietsjepietsje beter geweest voor compo... ach what ever..)
#2 geeft een lekker typisch Kretaans sfeertje.
#4 schitterend met die wazige achtergrond (wel pola filter gebruikt?)

De rest ook lekker.

Als je nog meer hebt, mag je ze van mij posten!! Heb er vorig jaar 2 maand gezeten. Dus vind dat wel leuk!
Laatst gewijzigd door 1 op maicoz, in totaal 17 keer gewijzigd.
Groet Maicoz

[size=75]Canon EOS 300D black + Sigma AF 18-125/3.5-5.6 DC + EF 50 F/1.8 mkII + grip en enkele accessoires[/size]
PeetPlafond

Geen pola gebruikt, Ik dacht dat cam22 of Maced ergens beschreven had dat hij gewoon zijn verzadiging op +2 had staan in de camera. Ik heb vanwege de kleuren op Kreta dit, zo goed als bij alle foto's, gedaan. Geeft een behoorlijk pola effect.. zal je wel zien als ik meer ga posten.
Snojmo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 284
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2005 17:22
WoonplaatsCOLON Monnickendam

1 en 5 helemaal top.

Greetz
Cees
Gebruikers-avatar
CAM22
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3229
GeregistreerdCOLON 18 Okt 2004 20:04
WoonplaatsCOLON Joure
CONTACTCOLON

Voor mij nummers 1-3-7. Schitterend werk Peet, vooral 1. 3 is goed gezien en fotografisch knap. 7 kan zo in een kalender.

Maar 1. 1. 1. 1. 1. 1. Ik raak er niet op uitgekeken. Ik wacht met smart op meer.....
Groet,
Jeroen @ [color=darkblue][b][url]http://www.cam22.nl[/url][/b][/color]
- assumption is the mother of all [censored]-ups -
tom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3093
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2004 10:25
CONTACTCOLON

mooi peet. 1 voor 1 lekkere foto's
1 is mooi, is wel wat groot op m'n scherm, mooi lichtinval, jamer dat er niet meer muur is links van de linkse deur maar kom.. zeurmodus was even aan.
2 zalig met die motorfiets vanvoor, kvin wel jammer dat die enkele toeristen erbij staan, maakt m beetje warrig vin ik, die vrouw had er alleen moeten zitten..
3 heel leuk, is echt geniepig deze, knap
4 schitterend met dat lijnenspel in de bergen. vin ik de beste van je reeks
5 mooi, sfeer goed vastgelegd
6 ja ja ja, terug toppertje, jaloers van
7 gewoon moooi
---------------------------My-------m-----I------------n-------------------d
PeetPlafond

Ja, idd die toeristen, altijd in de weg. Maar bij de afdeling "Locals van Kreta" is ze wat prominenter in beeld.. Maar dat komt nog.
Gebruikers-avatar
Mathijs
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2413
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 09:49
CONTACTCOLON

Prachtige foto's die kleuren en die sfeer :O
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

Nummer drie is echt heel mooi. Ik zou hem graag in zw/w zien!

De rest is uiteraard ook erg mooi, maar ja what's new with PeetPlafond...
PeetPlafond

Even gekeken, was nog niet op het idee gekomen...... De zwart wit versie viel erg tegen. (Met het schuifje saturation naar 0 ). Misschien dat een verdere bewerking er meer uit haalt, maar ken de mogelijkheden van PS niet genoeg om dat te bewerkstelligen.
Pracer
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 91
GeregistreerdCOLON 27 Mrt 2005 20:50
WoonplaatsCOLON Apeldoorn

Foto's 5,6,7 zijn het voor mij, mensen op de foto is niet mijn ding, ben meer van het natuurlijke, neemt niet weg dat de rest ook mooi is

Greets Patrick
[size=75]Canon 40D, BG-E2N, 18-55, 75-300, 50-500, 100mm Macro, Solligor Tussenringen en een 2x Converter
Ellen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2005 16:30

whoaooow....nr 1 is ook mijn favoriet maar zoals al eerder gezegd...ze zijn eigenlijk allemaal mooi!
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

PeetPlafond schreefCOLONEven gekeken, was nog niet op het idee gekomen...... De zwart wit versie viel erg tegen. (Met het schuifje saturation naar 0 ). Misschien dat een verdere bewerking er meer uit haalt, maar ken de mogelijkheden van PS niet genoeg om dat te bewerkstelligen.
Kijken we zaterdag ff naar. Neem je hem mee?
PeetPlafond

maced schreefCOLON
PeetPlafond schreefCOLONEven gekeken, was nog niet op het idee gekomen...... De zwart wit versie viel erg tegen. (Met het schuifje saturation naar 0 ). Misschien dat een verdere bewerking er meer uit haalt, maar ken de mogelijkheden van PS niet genoeg om dat te bewerkstelligen.
Kijken we zaterdag ff naar. Neem je hem mee?
Top
RiniB
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1295
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2004 08:46
WoonplaatsCOLON Arnhem

Nummer 1 en 5: geweldig! De rest is ook erg mooi!

RiniB
Rugzak vol met apparatuur.....
Gebruikers-avatar
Hill
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 330
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2005 21:22
WoonplaatsCOLON Hellevoetsluis

Dit is schilderen met licht, erg mooi!

Groeten,

Hille
[size=84]When was the last time you did something for the first time...[/size]
PeetPlafond

Bedankt voor de reacties, ik durf nu tenminste wat bij te posten. Wat gevogelte van Kreta nu.
De benaming van de vogels kan onjuist zijn, ik heb ze overgenomen van een Engelsman die ook ter plaatse was. Een aanwezige Duitser betwistte de Little Heron al, de juistheid en de eventuele andere soortnaam heb ik nog niet opgezocht.
Er is wat detail verloren gegaan bij de compressie/resizing. Jammer de grote platen zijn wat sprankelender.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar