Normaal op Veenhoopfestival

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
premiumblue
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 769
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005 06:50
WoonplaatsCOLON Tijnje, Fryslân
CONTACTCOLON

Twee weken terug deze foto's gemaakt van het optreden van Normaal in De Veenhoop (Friesland).
Ik weet van mezelf dat ik wel eens betere fotos heb gemaakt en wilde ze eigenlijk in de testcase zetten,
maar omdat daar geen categorie Showbiz is, toch maar in de showcase. Graag jullie mening.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding
EOS 7D + grip, EOS 50D +grip ,Canon 70-200 F2.8L; Canon 100-400L, Canon 17-40 F4 L, Tamron 90mm 2.8 Macro, 2x Speedlite 430EX... en dat alles in een Vanguard Oregon 58 rugzak.
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Heb ze afgelopen zaterdag nog gezien, en dan is het bij het zien van deze foto's gelijk weer genieten. Persoonlijk laat ik mijn fototoestel liever thuis wanneer ik na Normaal ga.

Over de foto's: Ik mis over heel de serie wat scherpte, waarbij dat bij 4 nog wel meevalt. Verder vind ik 2 en 4 net te krap in het kader, en mis ik toch wel een foto waar Wimke van Diene er alleen opstaat.
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Ik ben het met Geert eens, Ze zijn vrij krap gekaderd, De laatste vind ik de leukste.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar