middeleeuws ter-apel

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
pkupku
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2009 07:20
WoonplaatsCOLON bargercompascuum

Het was de eerste keer dat ik naar zoiets heen ben geweest, maar ik ga volgend zeker weer. het was alleen jammer van de flinke buien die af en toe vielen,

hier een paar foto's van de dag

1. de kwakzalver komt een klant tegen
Afbeelding

2.de klant moet er aan geloven
Afbeelding

3. de klant is nog tevreden ook
Afbeelding

4. maar niet iedereen kan een kwakzalver betalen
Afbeelding

5. ook moet het een beetje in de gaten worden gehouden
Afbeelding

6. en om het gezellig te maken ook nog een beetje muziek
Afbeelding

7. zolang het maar het zelfde deuntje is
Afbeelding

8. en ook met een fluitje kun je middeleeuwse muziek maken
Afbeelding

9.en na een beetje muziek gaan we maar op naar het strijdveld (ben erg benieuwd wat jullie van deze foto vinden ivm bewegingsonscherpte)
Afbeelding

10. tja en wat hij is ???? geen idee.
Afbeelding

ben benieuw naar jullie leerzame feedback

groetjes arjan
Er zijn 60 spieren nodig om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen.Waarom zou je je dan vermoeien?
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

leuke reeks geworden, maar nog wel effe wat oefenen met scherpstellen hoor.
grt,bouk.
pkupku
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2009 07:20
WoonplaatsCOLON bargercompascuum

dank je voor je reactie,

toch maar weer 1 reactie, en het ligt toch niet aan het mooie weer dat iedereen er op uit is om foto's te maken :) :?:
groetjes arjan
Er zijn 60 spieren nodig om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen.Waarom zou je je dan vermoeien?
Gebruikers-avatar
DeKeuv
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 482
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2005 07:23
WoonplaatsCOLON 6561 nogiets

Hoi Arjan,

Weinig reacties inderdaad, maar misschien komen ze nog!

Je hebt het evenement voor dee deel wel in je serie weten te vangen, alleen mis ik misschien een klein beetje sfeer.
De foto's die je laat zien lijken qua opzet allemaal wel op elkaar.

Het is leuk om de interactie te zien tussen mensen op zo'n evenement, en daar laat je gelukkig ook wat van zien. Juist in deze foto's zou ik een iets spannender standpunt hebben willen zien (wil niet zeggen dat dat altijd mogelijk is natuurlijk).

Verder laat je wat portretten zien van mensen, en ik zie het flitslicht net iets te goed op foto's 5 en 10.

Foto 9, die met bewegingsonscherpte, die vind ik misschien nog het meest spannend.
Foto's die niet perfect scherp zijn kunnen ook mooi zijn, en bij deze is dat het geval, door de beweging te laten zien heb je het idee dat er wat aan de hand is, zo vertelt je foto een verhaal.

Ik ga er even vanuit dat je kritiek wil, en neem niet zomaar alles van mij aan, maar ik geef een idee van hoe ik de foto's gemaakt zou hebben (wat uiteraard achteraf makkelijk gezegd is, met alle tijd van de wereld om te bedenken hoe het mooier zou kunnen).

Foto 2 had ik graag gezien met een kleinere scherptediepte, de tent voegt namelijk aan het verhaal tussen deze twee mensen niets toe.

Foto 3 vind ik leuk, een grappige foto met een mooie scherptediepte.

Foto 6 is mijn favoriet qua kleur, mooi gedaan! Misschien zou ik alleen nog iets van de lucht wegcroppen zodat je het onderwerp wat uit het midden haalt.

Foto 10 is grappig, maar die vind ik helaas meer lijken op een snapshot.

Vooral doorgaan en blijven fotograferen op dit soort evenementen!
Kijken is niet altijd zien.
pkupku
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2009 07:20
WoonplaatsCOLON bargercompascuum

DeKeuv bedankt voor je leerzame reactie, hier kan ik weer wat mee :)

groetjes arjan
Er zijn 60 spieren nodig om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen.Waarom zou je je dan vermoeien?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar