Libelle

Voor alle macro en close-up foto's van bloemen, dieren en natuur

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Jerenes
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1352
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 19:49
WoonplaatsCOLON Lochristi, België

Toen we op vakantie waren zaten lag ons huisje dicht bij een slootje aan. Er waren dan uiteraard nogal wat beestjes, maar helaas bleven ze nooit echt lang genoeg zitten voor mij om goede foto's te maken. Op een dag bleef een libelle toch wel aardig goed zitten.
Ik heb geen ervaring met macro en had mijn statief ook niet bij de hand op dat moment, dus alles maar met de hand geschoten...
Hier zijn ze. 2 foto's van een libelle.

1.

6399

2.

6400

Groetjes,
Jeroen
Jeroen

7D + Grip | 6D+Grip | Canon EFs 10-22 f/3.5-4.5 USM | Canon EF 24-70 f/2.8L USM| Canon EF 24-105 f/4L IS USM II | Canon EF 70-200 f/4L IS USM |Canon EF 100-400 f/4.5-5.6L IS USM | Canon 1.4x II Extender
Gebruikers-avatar
DeKeuv
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 482
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2005 07:23
WoonplaatsCOLON 6561 nogiets

Ik weet niet helemaal of ik deze bij Macro zou plaatsen.

De tweede foto vind ik de mooiste van deze twee, omdat bij foto 1 de scherpte net iets te krap is om de hele libel er mooi op te krijgen.

Volgens mij was er ooit iemand op het forum, die heeft heel duidelijk laten weten dat het een libel is, want een libelle lees je ;)
Kijken is niet altijd zien.
Gebruikers-avatar
Niwrad
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2008 16:44
WoonplaatsCOLON Geraardsbergen (Moerbeke)
CONTACTCOLON