Extreme stunt show Disney MGM Studios Florida

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
ProBase
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2005 16:26

Laatst gewijzigd door 2 op ProBase, in totaal 1 keer gewijzigd.
Canon EOS 350D | Tamron AF-18-200mm XR 3.5-6.3 Di II zoom lens | Canon BG-E3 Grip | Canon Speedlite 420EX | Sandisk Ultra II CompactFlash 2 Gb | 10Gb X's Drive II
Gebruikers-avatar
CAM22
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3229
GeregistreerdCOLON 18 Okt 2004 20:04
WoonplaatsCOLON Joure
CONTACTCOLON

Oke, allereerst welkom, stel je ook even voor in het daarvoor bestemde topic!

Dan over je foto: Een typische toeristenplaat. Vereist weinig creativiteit, point en shoot. Positief is dat je op het juiste moment afdrukte.

Verder is het voor mij niet zo'n speciale foto. Maar veel meer kun je er ook niet van maken. Kun je daar wat mee :? ?
Groet,
Jeroen @ [color=darkblue][b][url]http://www.cam22.nl[/url][/b][/color]
- assumption is the mother of all [censored]-ups -
ProBase
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2005 16:26

Dank je voor je commentaar. Tuurlijk is het een toeristenfoto; en ik begrijp ook dat mijn toeristenfoto's voor mij en m'n vrienden/kennissen/familie leuk zijn; voor buitenstaanders niet.
Waar het mij om gaat is dat de foto's die ik schiet dan ook wel goed lukken. Met m'n vroegere camera's waren dit soort kiekjes niet te nemen. Allereerst zit je op een grote tribune; dus zal je wat verder moeten kunnen inzoomen dan de 3x zoom die m'n vorige camera had. Ook de snelheid speelt een grote rol; alles gebeurt heel snel.
Ik heb in twee weken florida heel wat foto's gemaakt. Maar de (stilstaande) beelden van mijn kinderen met knabbel & babbel op de foto had met mijn oude camera ook nog wel gegaan; deze aktiefoto niet.
Ik heb de smaak wel te pakken gekregen en ben van plan nog heel wat foto's te gaan maken; niet alleen vakantie kiekjes. Ik hoop dan ook snel een foto te kunnen tonen die wat meer creativiteit toont.

Groet, Mark
Canon EOS 350D | Tamron AF-18-200mm XR 3.5-6.3 Di II zoom lens | Canon BG-E3 Grip | Canon Speedlite 420EX | Sandisk Ultra II CompactFlash 2 Gb | 10Gb X's Drive II
Gebruikers-avatar
john v
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1207
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2004 20:04
WoonplaatsCOLON hendrik ido ambacht

mark,ook toeristenfoto s zijn leuk.
ik vind dit een prima foto,nou heb ik die show ook een paar keer gezien,
en dat schept een band.
ben benieuwd naar meer Floridafoto s.
meneer gates,hij hapert steeds!!!
Jan van Dalen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 965
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2004 23:15
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Ok.. Ok het is een toeristen foto maar zeer zeker niet slecht ,Op het juiste moment genomen en toch wel veel actie !!
Ik zou het leuk vinden om met zo'n foto terug tekomen van vakantie
Gr.
Jan
[size=75]Canon 20D en 50D en 5D MK2
Canon EF 70-200mm L USM |Canon 24-105 1:4 L USM| Canon BG-e2 grip | Canon 50m 1.8
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar