Moke & Metropole Orkest - HMH 9 Okt

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dark_Angelus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2010 15:32
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Het werd wel weer eens tijd voor een nieuwe reeks plaatjes. Boel gedaan laatste tijd maar deze vond ik er toch wel uitspringen. Het was de week van het Metropole orkest en na een optreden met Tori Amos de avond ervoor was het nu de tijd om samen met Moke het podium te betreden.

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding

#4
Afbeelding

#5
Afbeelding

Voor meer platen zie Flickr..
Canon EOS 1Ds Mark III, Canon 70-200 f/2.8L IS II USM, Canon 24-70 f/2.8L USM, Canon 50mm F1.8
Gebruikers-avatar
sugarman
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5360
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2004 00:25
WoonplaatsCOLON Een Hagenees in Hoek van Holland
CONTACTCOLON

Zijn ze niet een beetje te overbelicht en qua compositie te veel vanuit het midden genomen waardoor het niet zo boeiend weg kijkt??
3 vingertopjes??

Voor de rest een te gekke omgeving.
Een camera, een lichtsetje en nog wat gebroken glazen.
Let op!! Men zegt vaak "belichting" terwijl er "verlichting" wordt bedoeld.
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Mooie foto's en de bewerking past bij de foto's. Op mijn laptop ziet het er allemaal perfect uit. Jammer inderdaad van de vingertoppen bij #3. Ik zie op mijn laptop niet dat ze overbelicht zouden zijn :?

Moke ziet er fantastisch uit, echte Britpop-look - jammer alleen dat hun muziek achterblijft (IMHO)...
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

#2 vind ik wel lekker. Verder ben ik het wel met sugarman eens. Hoewel de vingertopjes op #3 me niet zo boeien. Je bent wel lekker bezig zeg!
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

Ook ik heb de reeks bekeken. Ik weet niet wat het is maar vind de reeks niet helemaal samenhangen. De omzettingen zijn per foto op zich wel leuk maar er zit zoveel verschil in dat ik de reeks niet meer vind samenhangen. Vind ik wel jammer.

Ook ik zie overbelichte delen, stoor ik me niet aan (ook bij mij zitten ze in mijn foto's)

Bij foto drie vielen de vingertoppen me gelijk op. Mijn eerste gedachte was dan ook, zonde.

Verder weet ik niet meer zoveel te vertellen.

Greetz,
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar