Zo trouw als een hond

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
gewooninge
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 218
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2010 22:28
WoonplaatsCOLON Zwolle

Foto 1

9250

Foto 2

9251

Foto 3

9252

Foto's gemaakt met mijn nieuwe lens. Ik ben zelf super blij met mijn 85 mm. Ik hoop dat de foto's in de smaak vallen.

Groetjes Inge
Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest?

Met het materiaal zit het wel goed, nu de ervaring en kennis nog…..

https://www.facebook.com/inge.huzen" onclick="window.open(this.href);return false;
wernerfotografie

Hey Inge !

Kan absoluut voorstellen dat je blij bent met de 85mm :D prima lensje dacht ik zo !

Wat mij opvalt aan de fotos

Geen 1 van de fotos kijk de hond richting de camera. dit vind ik persoonlijk jammer (was iemand anders zijn aandacht aan het trekken) zo ja? zou ik volgende keer die persoon achter je laten staan. Verder vind ik de schaduw op foto 2 storend. Ook vind ik dat zowel bij foto 1 als 2 er teveel ruimte aan de boven kant zit. Met de 85mm kan je heel mooi deze beesten isoleren van de achtergrond en dat mis ik vooral bij de 1e 2 fotos. Derde is beter maar wel druk kwa kleurtjes. Als ik jou was zou ik de naar buiten en de lichtsterkte van de lens benutten ipv te flitsen. Hoop dat je hier wat mee kan.

groeten Werner
Gebruikers-avatar
ceesd
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 748
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2009 17:47
WoonplaatsCOLON Westland

Ik ga mee met mijn voorganger behalve op het punt dat de honden niet in de lens kijken. Dat vind ik totaal geen probleem integendeel zelfs. Een persoon of dier dat in de lens kijkt kan ook te gemaakt overkomen terwijl de honden zich nu kennelijk geheel niet aan de camera storen. Een heerlijk ongestoorde houding.

grt, Cees :wink:
Een cowboy met zijn handen omhoog staat meestal niet te juichen.
Jan59

ceesd schreefCOLONIk ga mee met mijn voorganger behalve op het punt dat de honden niet in de lens kijken. Dat vind ik totaal geen probleem integendeel zelfs. Een persoon of dier dat in de lens kijkt kan ook te gemaakt overkomen terwijl de honden zich nu kennelijk geheel niet aan de camera storen. Een heerlijk ongestoorde houding.

grt, Cees :wink:
+ 1 ! Mooie foto's !
Gebruikers-avatar
Nieuwerf.nl
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 20 Sep 2010 08:40

Ik vind het mooie foto's en geen probleem dat ze niet de lens in kijken. Dat is natuurlijk ook niet echt makkelijk met boxers omdat die van nature door alles en niets afgeleid worden. Nummer 2 lijkt zelfs op mijn eigen witte boxer. :D
Tsja,... zo'n onderschrift... Wat moet je daar nou eigenlijk mee?

http://www.nieuwerf.nl
Gebruikers-avatar
gewooninge
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 218
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2010 22:28
WoonplaatsCOLON Zwolle

Dank jullie wel voor de reacties.
Bij foto 1 heb ik er bewust voor gekozen om de ruimte boven de hond (kruising Americaanse Bulldog) zo te houden. Zij kijkt naar boven en nu kan ze als het ware wegkijken. Wat betreft het feit dat de foto's binnen zijn genomen komt omdat ik voor een andere fotoshoot bezig was en ze de hond ook graag op de foto wilden. Tips neem ik mee voor de volgende keer.
Iedereen bedankt voor het kijken, groetjes Inge
Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest?

Met het materiaal zit het wel goed, nu de ervaring en kennis nog…..

https://www.facebook.com/inge.huzen" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar