Old Guitar and amp

Stillevens, producten, glaswerk, etalages...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
www.rodejo.eu
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 299
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 21:44
CONTACTCOLON

Vorige week de oude gitaar die als zolder decoratie functioneert maar eens voor de dag gehaald om een mooie plaat van te schieten.
Ik wil 1 van de 2 op een groot canvasdoek te laten printen, weet nog niet welke maar ik heb ook geen haast.

Alle commentaar en tips is welkom

Gr.
Robbin

1
Afbeelding

2
Afbeelding
Foto's liegen niet, maar bedriegen soms wel.
[size=100] 2 x 50D - Speedlite 580EX - Speedlite 550EX - EF 50mm F1.8 II -Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM - Tamron 70-200mm f/2.8 Di LD Macro[/size]
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Ik vind de eerste het mooist. Ten eerste omdat ik de kleuren mooi en oud vind, en ten tweede omdat bij de tweede linksonder een heel stuk van de gitaar wegvalt. De eerste is ook veel gedetaillerder en dat bevalt me ook beter, met name ook omdat de spullen meer van de achtergrond los lijken en de achtergrond wat levendiger is met dat licht linksonder. Al met al vind ik de eerste een mooie foto en zegt de tweede me veel minder, maar voor jou is dat dus anders ....
groet Elsbeth.
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
erwinp
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2009 12:42
WoonplaatsCOLON Stadskanaal
CONTACTCOLON

Ik vind de eerste mooier overkomen door de warme sepia toon. De onderste vind ik niet spannend genoeg voor op een canvas doek. Dus een volmondig: Nummer 1
Canon EOS 50D, Canon EOS 400D, Canon 50mm f/1.8 II, Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 II, Soligor 100-300 mm, Triopo 980C Speedlite Flash, Cactus V.4, Velbon Sherpa 200R, Cokin A Series Filters
Jan59

De 1e foto is de mooiste maar toch nog even dit :
De foto is dus ook een beetje te donker en nogal wat ruis. Details van de gitaar en versterker gaan een beetje verloren.
Op poster formaat is het geloof ik niet echt mooi als er wat ruis zichtbaar is :roll:
Gebruikers-avatar
www.rodejo.eu
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 299
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 21:44
CONTACTCOLON

Foto's liegen niet, maar bedriegen soms wel.
[size=100] 2 x 50D - Speedlite 580EX - Speedlite 550EX - EF 50mm F1.8 II -Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM - Tamron 70-200mm f/2.8 Di LD Macro[/size]
Jan59

Inderdaad zien de grotere versies beter uit ! Door het kleiner maken van de foto is het een beetje :roll:
Het zouden eigenlijk allemaal 1024 x 768 foto's moeten zijn, of 768 X 1024. Dan gaan niet zoveel details verloren
bij het verkleinen van de foto's.
Gebruikers-avatar
Dr. Strooi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 01 Jul 2005 17:41

Ik zou ze wat minder krap uitkaderen.
Verder vind ik ze erg mooi en het ouwe bluesy sfeertje is zeker aanwezig, vooral in de eerste.
Wie goed tegen kou kan heeft lang zomer.
Gebruikers-avatar
Gtranquillity
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 805
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2004 18:22

Persoonlijk vind ik de tweede mooier, alleen jammer dat bij deze foto (zoals madelief al aangaf) een deel van de gitaar niet voldoende belicht is.
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

Ehhmm... even tussendoor... Bespeur ik hier de aanwezigheid van een bluesmuzikant ?
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
Gebruikers-avatar
www.rodejo.eu
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 299
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 21:44
CONTACTCOLON

Ik mag graag blues maken ja.
Maar niet op de gitaar maar op de Bluesharp. (Zie andere serie op forum)
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 73&t=84414" onclick="window.open(this.href);return false;

En bij gelegenheid met een dronken kop op de kermis of in de kroeg bij een jamsessie
zie link: http://www.youtube.com/watch?v=xJDSvw18DTE" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's liegen niet, maar bedriegen soms wel.
[size=100] 2 x 50D - Speedlite 580EX - Speedlite 550EX - EF 50mm F1.8 II -Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM - Tamron 70-200mm f/2.8 Di LD Macro[/size]
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

Ik heb hier een Gibson es 335 staan, die weer 's ingezet moet worden..
Jammen, en dan fotografen van eosdigitaal uitnodigen ;)
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
Gebruikers-avatar
www.rodejo.eu
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 299
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 21:44
CONTACTCOLON

ik vind het OK.

een Gibson es 335 toch wel een rooie he?

Ik hoor the aankondiging van het eerste nummer al,
''The first song is uptempo blues in A''

Heb de setlijst ook al klaar

*1 Blues in A up
*2 Blues in C med
*3 Blues in A slow
*4 Blues in G med
*5 Blues in E up

Pauze

2e set zie 1e set

HAHAHA
Foto's liegen niet, maar bedriegen soms wel.
[size=100] 2 x 50D - Speedlite 580EX - Speedlite 550EX - EF 50mm F1.8 II -Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM - Tamron 70-200mm f/2.8 Di LD Macro[/size]
Gebruikers-avatar
Dr. Strooi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 01 Jul 2005 17:41

www.rodejo.eu schreefCOLONEn bij gelegenheid met een dronken kop op de kermis of in de kroeg bij een jamsessie
zie link: http://www.youtube.com/watch?v=xJDSvw18DTE" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeeej, een collega bluesblazert.
Goeie sound! Dat moet door die dronken kop komen, dat klinkt altijd beter :D :D
Wie goed tegen kou kan heeft lang zomer.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar