molen de put met avondverlichting

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
druifje45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2010 08:23
WoonplaatsCOLON leiden

afgelopen zaterdagavond een paar foto's gemaakt bij molen de put in leiden met avondverlichting. helaas zijn ze nu de grachten aan schoonbaggeren en stond er een kraan voor. ik ben nog niet zo thuis in photoshoppen dus kreeg hem niet van de foto af. wat vinden jullie van de foto's? ik ga zeker nog een keer terug als ze klaar zijn met baggeren. groetjes krista

10212

10213

10214

gek zijn is ook leuk
eos 50d, manfrotto statief en een volle tas
Gebruikers-avatar
ceesd
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 748
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2009 17:47
WoonplaatsCOLON Westland

foto 1 vind ik de lamp rechts bijna nog storender dan de bouwkraan. Verder wat krap gekaderd maar lijkt mij de moeite waard om een keer voor terug te gaan.
foto 2 zou krapper gekaderd mogen worden maar dat heb je bij nr 3 al gedaan.
foto 3 is een prima plaat. (maar als ik toch een zeurpuntje mag noemen dan had ik de brug er graag helemaal op gezien)

Kortom, toch nog maar een keer terug. Maar qua belichting zit je wat mij betreft goed.

Succes en groet, Cees :wink:
Laatst gewijzigd door 1 op ceesd, in totaal 21 keer gewijzigd.
Een cowboy met zijn handen omhoog staat meestal niet te juichen.
Gebruikers-avatar
P_FlaSh
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 711
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 18:14
WoonplaatsCOLON Capelle a/d Ijssel
CONTACTCOLON

idd jammer van die kraan.
Vind de 3e het mooiste,heeft geen storrende elementen zoals op 1 de kraan en onscherpe balk? op de voorgrond, en 2 dat hekwerk in het water.
Misschien de volgende keer meer groothoek zodat je de spiegeling in zijn geheel hebt.
Verder vind ik het mooie foto's,ook leuk dat er sterren op te zien zijn.
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Helemaal niet verkeerd. Ondanks de kraan, was nu eenmaal zo. De belichting lijkt me idd prima, mooie sfeer.
Scherpte ook wel ok, maar had je vooraf de spiegel opgeklapt?

Inderdaad nog een keer terug om het echt "af" te maken en hopen dat de sterren net zo mooi te zien zijn.

Tips; Foto 1 dus zonder kraan, bij foto 3 nog meer inzoomen voor een wat rustiger beeld en op foto 3 alleen de brug in beeld brengen.
Heb je een mooi drieluik..?
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
druifje45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2010 08:23
WoonplaatsCOLON leiden

allemaal heel erg bedankt voor de tips en reacties. ik ga zeker nog een keer terug. hopend op net zo'n heldere avond.
@frank64 nee ik had de spiegel niet opgeklapt. wel zelf ontspanner gebruikt. groetjes krista
gek zijn is ook leuk
eos 50d, manfrotto statief en een volle tas
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar