Voorstellen + Fotoshoot T&S

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
EvO
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 24 Mrt 2011 20:13

Hello allemaal,

Mijn naam is Erwin en ben 24 jaar oud. Dit word mijn eerste post dus ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ben sinds januari dit jaar meer bezig met fotografie, daarvoor was het vakantiefoto's zoals de meeste wel kennen. Heb afgelopen maandag een fotoshoot gedaan met mijn broertje en zijn verloofde. Heb de foto's in een zelfde toning gezet. Testcase, showcase, I don't know, dat laat ik aan jullie over. Hoor graag jullie reacties!

1.

15353

2.

15354

3.

15355

Gebruikers-avatar
eos2500
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2010 19:50

Niet zoveel verstand van portretfotografie, maar ik vind het wel leuken foto´s. Op 3 staat het model misschien net iets te ver naar links???
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Mooie foto's, weinig mis mee. De laatste foto voldoet inderdaad niet aan de regel der derden - haar hoofd is het onderwerp en zou dan dus op ongeveer een derde van de foto moeten zitten... Maar ik ben niet zo van die regeltjes 8)
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
carla333
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 239
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2010 15:08

Welkom op het forum.
Ik vind met name foto 1 erg leuk.
De bewerking zelf vind ik minder, maar dat is ook een kwestie van smaak.
Als je de foto's als serie bekijkt zit er kleurverschil in met name in het zwart.
Doordat je het zwart lichter hebt gemaakt, krijg je ook "vlekken" te zien bv in foto1 onder haar oksel, en een patroon in het hemd vd heer in foto 2
2 en 3 zijn in mijn ogen iets te flets.
Verder niet onverdienstelijk gedaan...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar